• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 91090702865

چوب اسکی گردشگران زمستانی در کدام کشورها به زمین می‌خورد؟

چوب اسکی گردشگران زمستانی در کدام کشورها به زمین می‌خورد؟

چهار پیست اسکی برتر دنیا در فرانسه، سوییس و کانادا محلی برای تفریح گردشگران زمستانی خواهند شد.

چهار پیست اسکی برتر دنیا در فرانسه، سوییس و کانادا محلی برای تفریح گردشگران زمستانی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در شرایطی که کارشناسان موسسات هواشناسی از هم‌اکنون فصل پر بارشی در زمستان پیش‌بینی می‌کنند، پیست‌های لوکس اسکی می‌توانند نقش چشمگیری در جذب گردشگران ثروتمند به کشورهای مختلف جهان داشته باشند.

در این شرایط سایت «توربو نیوز» در گزارشی به معرفی چهار پیست اسکی مشهور جهان پرداخته که گردشگران می‌توانند لحظات به یادماندنی را در اقامتگاه‌های لوکس آن تجربه کنند.

**‌ کورشول / ‌ فرانسه

پیست اسکی «کورشول» در فرانسه که از آن به عنوان یکی از پیست‌های اسکی منحصر به فرد اروپا نام برده می‌شود، در سال 1850 احداث شد. در این پیست تعدادی از بهترین رستوران‌های اروپا واقع شده‌اند که بارها موفق به کسب جوایز معتبر در عرصه کیفیت غذاداری شده‌اند. بهترین زمان برای استفاده از این پیست ماه مارس است. این پیست در ناحیه آلپ واقع شده و در واقع شامل هفت روستای فرانسه می‌شود که از طریق بالابرهای اسکی با یکدیگر متصل هستند و به همین دلیل«کورشول» بزرگترین پیست اسکی متصل در دنیا محسوب می‌شود. بلندترین بخش این پیست 1747 متر ارتفاع دارد.

** دو آلپ / فرانسه

پیست اسکی «دو آلپ» که دومین پیست اسکی قدیمی فرانسه محسوب می‌شود، با قرار گرفتن در کوهستان آلپ، مکان بسیار مناسبی برای ورزش اسکی و برگزاری مهمانی‌های دوستانه بود و گردشگران با سفر به آن و اقامت در تاسیسات گردشگری لوکس آن، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. مساحت قابل اسکی در این منطقه بیش از 4 کیلومتر است و بالاریت ارتفاع آن حدود 3600 متر است.

** سن‌موریس / سوییس

سوییس کشوری است که شهرت خود را مدیون عوامل متعددی از جعبه‌های شکلات تا مناظر زیبای همراه اقامتگاه‌های لوکس گردشگری است. اما در سال‌های اخیر پیست اسکی «سن موریس» نیز به یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور تبدیل شده که هر ساله هزاران گردشگر را جذب این کشور می‌کند. این شهر در سال‌های 1928 و 1948 میزبان بازی‌های المپیک زمستانی بوده و مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین در سال‌های 1934، 1974 و 2003 در این منطقه پوشیده از برف برگزار شده است. هتل‌های واقع در این منطقه با مجموع 13 هزار تخت آماده پذیرایی از گردشگران علاقه من به اسکی است.

** ویستلر / کانادا

پیست اسکی «ویستلر» در کانادا که قرار گرفتن نام آن در فهرست برترین پیست‌های اسکی جهان کمی عجیب به نظر می‌رسد، محلی است که گردشگران زمستانی می‌توانند مهمان‌نوازی افسانه‌ای مردمان کانادا را در آن تجربه کنند. در این پیست اسکی در دامنه‌های «لوکو» شگفت‌انگیز می‌توان آن را تجربه کرد. در پیست اسکی ویستلر همچنین اسکی با هلی‌کوپتر نیز بسیار پرطرفدار است. از سوی دیگر در زمان غروب، گردشگران این فرصت را دارند تا تعدادی از ستارگان هالیوود از جمله «تام کروز» و «هیو جکمن» را ملاقات کنند که هر ساله برای اسکی به این منطقه سفر می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha