• شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۱ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91091105350
  • خبرنگار : 71368

نوشدارو پس از مرگ سهراب...

فرمانده ناجا خبرداد: برکناری رییس پلیس فتای تهران‌بزرگ به علت قصور در پرونده «ستار بهشتی»

فرمانده ناجا خبرداد: برکناری رییس پلیس فتای تهران‌بزرگ به علت قصور در پرونده «ستار بهشتی»

فرمانده نیروی انتظامی در حکمی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را از کار برکنار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در حکمی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را از کار برکنار کرد.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حکمی اعلام کرد که در ادامه رسیدگی مراجع قانونی به پرونده مرحوم «ستاربهشتی» (وبلاگ‌نویس) و پس از روشن‌شدن ابعاد مختلف قضیه، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به علت قصور و ضعف در نظارت کافی بر عملکرد پرسنل تحت امر و روند رسیدگی پرونده متوفی، از سمت خود برکنار شد.

پیش از این احمدی‌مقدم درباره مطرح کردن استعفای فرماندهی رییس پلیس فتا توسط نماینده ویژه مجلس به ایسنا گفته بود که رییس پلیس فتای ناجا مسئول پرونده نبوده و در جریان نوع رسیدگی نیز نبوده است، اما در مورد فتای تهران، اگر قصوری نسبت به رییس آن مشخص شود، خود ناجا اقدام به چنین کاری می‌کند، اما اجازه دهید قصور اثبات شود و ببینیم این قصور متوجه چه فردی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۲۴

به نام خدا با سلام. اين بيچاره اي كه قرباني شده كيست؟ من كه توجيه نمي شوم. كار وبلاگ نويس چه ربطي به پليس دارد و پاسبان دارد؟ بايد آنكسي كه اين وظيفه را برگرده پليس انداخته تا بدنامي اش هم به گردن پليس بيچاره باشد از كار بركنارشود. پليس كارش با جرم تعريف شده و قطعي شده در محكمه است. چرا بايد اورا وارد عرصه اي كرد كه امكان وقوع چنين فجايعي در آن زياد است. وبلاگ نويس و اهالي فرهنگ دل نازك اند و پوست كلفت نيستند. مناعت طبع دارند و با كمترين اهانت مثل ناكام ستار بهشتي عطاي زندگي را به لقاي آن مي بخشند. فكري بكنيد ترابخدا. همه را به پاي دين و نظام دارند مي نويسند.