• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91092715815

فرمانده پلیس‌راه کشور خبرداد: جزییات تصادف خسارتی 14 خودرو در آزادراه کرج-قزوین

فرمانده پلیس‌راه کشور خبرداد: جزییات تصادف خسارتی 14 خودرو در آزادراه کرج-قزوین

فرمانده پلیس‌راه کشور جزییات تصادف 14 خودرو در آزاد راه کرج – قزوین در شب گذشته را تشریح کرد.

فرمانده پلیس‌راه کشور جزییات تصادف 14 خودرو در آزاد راه کرج – قزوین در شب گذشته را تشریح کرد.

سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌با اشاره به اینکه شامگاه یکشنبه در آزادراه کرج – قزوین شاهد مه‌غلیظ بودیم گفت: بر این اساس بین ساعات 22:30 تا 23 یکشنبه در باندشمالی آزادراه کرج – قزوین محدوده کارخانه ماموت سه فقره تصادف زنجیره‌ای شامل تصادف «پراید – پژو 405 – پراید»، «پژو 405 – پژو 405 – کامیون بنز خاور» و «کامیون بنز – پراید» بودیم.

وی با اشاره به اینکه در باندجنوبی آزادراه کرج – قزوین در همین فاصله زمانی در محدوده کارخانه نیک‌کالا نیز سه فقره تصادف گزارش شد، افزود: در یک تصادف شاهد واژگونی کامیون تانکر سوخت‌خالی، در تصادف دیگر دو دستگاه پراید با یک دستگاه پیکان و یک دستگاه پژو 405 و در تصادف سوم نیز یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه پراید برخورد کردند.

فرمانده پلیس‌راه کشور علت تمامی این تصادفات را عدم توجه به جلو و عدم‌توانایی در کنترل وسیله‌نقلیه از جانب رانندگان خودرو در جاده لغزنده عنوان‌کرد و گفت: توصیه می‌کنیم رانندگان در صورت مشاهده مه‌آلود بودن مسیر در اولین پارکینگ خودرو را متوقف کرده و منتظر بمانند تا مه مسیر برطرف شود.

از سوی دیگر در صورت کاهش شدت مه در زمان تردد حتما با سرعت بسیار کم و رعایت فاصله طولی مسیر را طی کنند.

وی به واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در ساعت 30 دقیقه بامداد روز دوشنبه در آزادراه قزوین – زنجان کیلومتر 73 اشاره کرد و به ایسنا گفت: متاسفانه در این حادثه که به علت تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس رخ داد پنج تن مجروح شدند که پلیس‌راه ناجا به دلیل مقصربودن راننده در این تصادف نسبت به ابطال دفترچه این راننده متخلف اقدام کرد.

فرمانده پلیس‌راه کشور بار دیگر به رانندگان اتوبوس‌ها هشدار داد و گفت: در صورت مقصربودن در تصادفات فوتی و جرحی پلیس بدون اغماض نسبت به ابطال دفترچه آنان اقدام می‌کند؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود: باید با احساس مسئولیت کامل در زمان رانندگی از انجام تخلفات حادثه‌ساز به خصوص سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha