• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91092917275
  • خبرنگار : 71442

/مناسبت‌های ملی در رسانه ملی/

منصور ضابطیان: تلویزیون مناسبت‌های ملی را از سرش باز نمی‌کند

منصور ضابطیان: تلویزیون مناسبت‌های ملی را از سرش باز نمی‌کند

منصور ضابطیان درباره‌ی عملکرد رسانه‌ی ملی در مناسبت‌های ملی اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های تلویزیون واقعا به این شکل نیست که از سر باز کردن باشد و بگوید به یک برنامه‌ی مناسبتی می‌پردازیم تا آن را از سرمان باز کنیم.

منصور ضابطیان درباره‌ی عملکرد رسانه‌ی ملی در مناسبت‌های ملی اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های تلویزیون واقعا به این شکل نیست که از سر باز کردن باشد و بگوید به یک برنامه‌ی مناسبتی می‌پردازیم تا آن را از سرمان باز کنیم.

مجری و تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ شبانگاهی «رادیو هفت» در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پرداختن به مناسبت‌های ملی جزو تعریف‌ها و تقویم‌های ماست که از ابتدای سال منتشر می‌شود و در آن ذکر می‌شود که به این مناسبت‌ها بپردازیم.

وی با اعتقاد بر اینکه شب یلدا یکی از آن مناسبت‌های ایرانی است و هیچ نوع مغایرتی با هیچ نوع دیدگاهی در جامعه ندارد، خاطرنشان کرد: این مناسبت‌ها باعث تقویت فرهنگ صله رحم و تقویت خانواده‌ی ایرانی که مورد علاقه‌ی ماست می‌شود و ما نیز در این راستا با حداکثر امکاناتمان و ظرفیتی که در برنامه وجود دارد، به آن می‌پردازیم.

ضابطیان با اعتقاد بر اینکه آن چیزی که ممکن است پرداختن به مناسبت‌های ملی را ضعیف کند، برنامه‌سازان هستند، افزود: این برنامه‌سازان هستند که ممکن است به مناسبت‌ها بها ندهند و البته این گونه هم نیست.

او ادامه داد: این هنر برنامه‌ساز است که در مناسبت‌ها چه برنامه‌ای بسازد. برنامه‌ساز می‌تواند با یک موضوع خیلی ساده برنامه‌ای بسازد که دیدنی برای تلویزیون و شنیدنی برای رادیو باشد. اما ممکن است برنامه‌سازی با همان موضوع و با همان برآورد نتواند کار کند. اینکه برنامه‌ای خوب یا بد می‌شود به توانایی و خوش‌ذوقی برنامه‌ساز و همچنین به علاقمندی او به این موضوع و دیدگاه و آشنایی او نیز برمی‌گردد.

ضابطیان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره ویژه برنامه«رادیو هفت» به مناسبت شب یلدا هم گفت: در این شب بیش از اینکه میهمانانی خارج از سیستم «رادیو هفت» حضور داشته باشند ما سعی کرده‌ایم با توجه به اینکه شب خانواده ایرانی است به خانواده «رادیو هفت» بپردازیم. در این راستا بسیاری از مجریان اصلی برنامه با خانواده‌هایشان حضور دارند، همچنین با یکسری مشاغلی که مرتبط با زمستان است گفت‌وگو می‌کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه شب یلدای امسال می‌خواهیم بگوییم می‌شود یک برنامه‌ی جذاب برای بیننده بدون حضور چهره‌ها و سه ساعته ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha