• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91101006177
  • منبع : مطبوعات

مجری طرح «رالی ایرانی»: تولید فیلم مسابقه ریسک بود

مجری طرح «رالی ایرانی»: تولید فیلم مسابقه ریسک بود

مجری طرح فیلم مسابقه «رالی ایرانی» اعلام کرد: این مجموعه‌ در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و در حال صداگذاری است و به زودی برای دریافت مجوز پخش به وزارت ارشاد تقدیم می‌شود تا برنامه‌ریزی توزیع در شبکه خانگی را شروع کنیم.

مجری طرح فیلم مسابقه «رالی ایرانی» اعلام کرد: این مجموعه‌ در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و در حال صداگذاری است و به زودی برای دریافت مجوز پخش به وزارت ارشاد تقدیم می‌شود تا برنامه‌ریزی توزیع در شبکه خانگی را شروع کنیم.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، دکتر محمدرضا مصباح، مجری طرح «رالی ایرانی» افزود: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نام‌گذاری شده، ما هم همه‌ی تلاشمان را به کار بردیم تا یک اثر کاملا ایرانی در صنعت سینما بسازیم.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از ترویج فرهنگ غرب در زندگی روزمره‌ی ایرانی درصدد تهیه‌ی فیلمی در ژانر کاملا جدید و پرمخاطب REALITTY SHOW یا نمایش واقعی برآمدیم که به لطف الهی این مهم بعد از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه توسط یک گروه خلاق و ایده‌پرداز به سرپرستی سعید ابوطالب انجام شد و کارگردانی این تجربه جدید را آرش معیریان پذیرفت. حالا همه چیز به خوبی پیش رفته و در مراحل پایانی تدوین هستیم.

سرمایه‌گذار «رالی ایرانی» اظهار کرد: با مشاورهای فرهنگی که در مجموعه «رالی ایرانی» ما را یاری دادند، درصدد آن بودیم با توجه به شرایط سخت مسابقه از ارزش‌های اسلامیمان عدول نکرده و حتی در بسیاری از مواقع بازیگران خودشان اظهار می‌کردند که تا به حال آنقدر سختگیری را ندیده‌اند.

مصباح معتقد است که با توجه به روش‌های جدید تبلیغ که پس از دریافت مجوز پخش انجام می‌شود، رکورد خوبی را در توزیع ثبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک تولید فیلم مسابقه برای نخستین بار در شرایط فعلی سینما یک ریسک به حساب می‌آمد اما آنقدر طرح این فیلم - مسابقه جذابیت داشت که ریسک سرمایه گذاری سنگین آن را به جان خریدیم.

مجری طرح «رالی ایرانی» گفت: دراین ژانر یک فیلمنامه کلی وجود دارد که بازیگران حداکثر از 50 درصدقصه و اتفاقات پیش رو مطلع می‌شوند و دائم در شرایط غیرقابل پیش‌بینی قرار می‌گیرند که فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند و البته سه گروه بازیگران اصلی اولین سری این مسابقه رقابت نزدیک و قابل ستایشی با هم داشتند نهایتا با پیروزی یک گروه به مسابقه سه روز خود پایان دادند. بازیگران اولین مجموعه عبارتند از محمدرضا فروتن، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، فرزاد حسنی و سیروان خسروی و البته میهمانان دیگری هم در فیلم حضور دارند که نام نمی‌برم تا جذابیت آن باقی بماند.

نشست فیلم- مسابقه رالی ایرانی در ایسنا

مصباح افزود که یک مسابقه هم برای بینندگان مجموعه طراحی شده است تا حدس بزنند که کدام تیم از بازیگران در پایان رقابت سخت سه روزه پیروز می شوند و به قید قرعه جوایزی برای آنها در نظر گرفته ایم.

وی در پایان گفت: با اینکه مدت زیادی از زمان شروع کار پایگاه اطلاع‌رسانی فیلم مسابقه «رالی ایرانی» www.iranianrally.com نمی‌گذرد، اما تعداد بازدیدکنندگان گروه تولید را غافلگیر کرده است. تصور نمی‌کردیم تصاویر این فیلم تا این حد در شبکه‌های اجتماعی توزیع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۸ ۰۱:۰۶

سلام، فیلم رو هنوز کسی ندیده ولی همه در موردش بحث میکنن. امیدوارم فیلم خوبی باشه یا حداقل انقدر که دوستام تعریف میکنن خوب باشه.