• پنجشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۱ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91102112767
  • خبرنگار : 71133

همزمان با ایام شهادت امام رضا‌(ع)

فیلم سه‌گانه روح‌الله حجازی روی آنتن شبکه‌های اول و سوم می‌رود

فیلم سه‌گانه روح‌الله حجازی روی آنتن شبکه‌های اول و سوم می‌رود

همزمان با ایام شهادت امام رضا‌(ع)، فیلم سه‌گانه روح‌الله حجازی روی آنتن شبکه اول و سوم می‌رود.

همزمان با ایام شهادت امام رضا‌(ع)، فیلم سه‌گانه روح‌الله حجازی روی آنتن شبکه اول و سوم می‌رود.

به گزارش گروه دریافت خبرتلویزیون ایسنا، فیلم‌های تلویزیونی «سپیده»، «سایه» و «ستاره»به لحاظ مضمون و ساختار دارای شباهت‌های متعددی هستند اما داستان‌های متفاوتی را روایت می‌کنند.

این سه گانه از تولیدات گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم با محوریت موضوع تولد، زندگی و مرگ هستند که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید روح‌الله حجازی و به قلم علی طالب‌آبادی تولید شده است.

مراحل تولید «سپیده»، در سال گذشته به پایان رسید و همان سال نیز پخش شد.اما دو فیلم دیگر این سه‌گانه در سال جاری تولید شده و برای نخستین‌بار پخش می‌شوند. این سه‌گانه قرار است همزمان با ایام شهادت امام رضا‌(ع) از شبکه یک و سه سیما به روی آنتن برود. شبکه یک میزبان «سپیده» و «سایه» خواهد بود و «ستاره» نیز از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم «سپیده» با بازی پریوش نظریه و آرش مجیدی، روایتگر زندگی سپیده و علیرضا است که بعد از سال‌ها بچه‌دار می‌شوند، اما بعد از مدتی متوجه می‌شوند که زن مبتلا به نوعی بیماری شده است که باید بین زنده ماندن خودش یا فرزندش یکی را انتخاب کند.

«سایه»، قسمت‌ دوم این سه‌گانه، داستان رسول (هومن سیدی) و سایه (لیندا کیانی) را روایت می‌کند که پس از سال‌ها زندگی مشترک حالا وضع مالی مناسبی دارند اما صاحب فرزند نمی‌شوند سایه علیرغم میل رسول تصمیم می‌گیرد، مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد.

فیلم«ستاره» نیز با بازی میترا حجار و حمیدرضا پگاه، درباره مرتضی و ستاره است که در انتظار تولد فرزند دوم خود هستند اما تقدیر ماجرای دیگری را برایشان رقم می‌زند.

بر اساس این گزارش، سال گذشته یکی از سکانس‌های اصلی فیلم تلویزیونی «سپیده» حذف و با اعتراض کارگردان مواجه شد. به همین سبب این هفته نسخه کامل این فیلم به نمایش درخواهد آمد. روزبه رایگا (مدیر تصویربرداری)، هادی علیمحمدی (مدیر تولید) و مسعود سخاوت‌دوست (آهنگساز) از عوامل این سه‌گانه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha