• پنجشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۱ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91102112845
  • منبع : مطبوعات

با صدور سه پیام جداگانه؛

لاریجانی آزادی زائران ایران را تبریک گفت

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت آزادی زائران ربوده شده ایرانی به رییس‌جمهور و رییس مجلس سوریه و هم‌چنین آزادشدگان این اتفاق را تبریک گفت،

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت آزادی زائران ربوده شده ایرانی به رییس‌جمهور و رییس مجلس سوریه و هم‌چنین آزادشدگان این اتفاق را تبریک گفت،

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در پیام‌های جداگانه علی لاریجانی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای بشار اسد ریاست محترم جمهوری کشور دوست و برادر سوریه

اینک که بحمدالله و در نتیجه‌ پیگیری و اقدامات گروهی و جمعی انجام گرفته از سوی وزارت امور خارجه و دیگر نهادهای ذیربط و همچنین تلاش‌ها و مساعدت کشور دوست و برادر سوریه 84 زائر ربوده شده ایرانی که نزدیک به 6 ماه گرفتار و در بند افراد مسلح بودند، آزاد گشته و به دامان پر مهر کشور خویش بازگشته‌اند، لازم می‌دانم از زحمات و کوشش جنابعالی تجلیل و قدردانی کنم.

همچنین مراتب امیدواری خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در برقراری امنیت و ثبات کامل برای کشور دوست و برادر سوریه و توقف سریع درگیری و خشونت‌ها در آن کشور و حل بحران که در راستای طرح سه ماده‌ای پیشنهادی جنابعالی به دست خواهد آمد را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

یقین دارم با همت دولت و ملت بزرگ سوریه بار دیگر شاهد ایجاد آرامش و امنیت فراگیر و پایدار در آن کشور دوست و برادر خواهیم بود.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد جهاد اللحام ریاست محترم مجلس سوریه

مایه خرسندی و خوشبختی است تا مراتب تشکر و قدردانی خویش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران را به پاس تلاش‌ها و زحمات انجام گرفته که منجر به آزادی 48 زائر ایرانی ربوده شده را که نزدیک به 6 ماه در بند و گرفتار نیروهای متخاصم در آن کشور بودند را به حضور جنابعالی تقدیم کنم.

اینجانب یقین دارم که با همت دولت، نمایندگان مجلس و وحدت ملت بزرگ سوریه شاهد برقراری امنیت و ثبات کامل و حل بحران در آن کشور بزرگ خواهیم بود و ملت سرافراز سوریه با مقاومت و همدلی از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

برای جنابعالی، نمایندگان مجلس و ملت بزرگ سوریه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی ایران»

«خطاب به آزادشدگان:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که بحمدالله با پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی نهادهای ذیربط و دستگاه دیپلماسی کشور شما 48 نفر زائر گرامی ربوده شده و در بند نیروهای متخاصم در کشور سوریه پس از نزدیک به حدود 6 ماه اسارت به میهن خویش بازگشته‌اید ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های صبورتان، امیدوارم همواره موفق و سلامت باشید.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha