• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91110201415
  • خبرنگار : 71150

/نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/5

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به ایسنا: بیش از پرونده زورگیران، بر روی پرونده «ستار بهشتی» کار شد

 محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به ایسنا: بیش از پرونده زورگیران، بر روی پرونده «ستار بهشتی» کار شد

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد که بیش از پرونده زورگیران اخیر، بر روی پرونده «ستار بهشتی» کار شده است.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد که بیش از پرونده زورگیران اخیر، بر روی پرونده «ستار بهشتی» کار شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پرونده زورگیری اخیر طی پنجاه روز رسیدگی و منجر به اجرای حکم شد اما پرونده ستار بهشتی با گذشت بیش از چند ماه هنوز در دادسرا به سر می‌برد، گفت: پرونده‌ها کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. در مورد پرونده زورگیری اگر فیلم نبود شاید رسیدگی به این پرونده نیز طولانی می‌شد. در پرونده ستار بهشتی یک بخش موضوع این بود که آیا مرگ طبیعی صورت گرفته یا نه که مشخص شد هیچ اقدام فیزیکی یا غیرفیزیکی منجر به مرگ انجام نشده و نظریات پزشکی قانونی مشخص نکرد که اقدامی منجر به فوت شده، جز احتمال شوک. در مورد تخلفاتی که در خصوص ماموران بود نیز زمان بسیاری صرف شد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: امروز نیز که از دادستانی سوال شد، گفتند که هنوز قاضی دارد از پزشکی قانونی سوال می‌کند و هنوز سوالاتی مطرح است. اینکه تصور داشته باشیم همه پرونده‌ها در زمانی مشخص مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، تصور درستی نیست. بیش از پرونده زورگیران بر روی پرونده ستار بهشتی کار شده است.

خبرنگار دیگری با اشاره به دستگیری 58 اراذل و اوباش از دادستان کل کشور خواستار توضیح در این باره شد که وی پاسخ داد: نیروی انتظامی و قوه قضاییه مصمم هستند که در مواردی که شرارت صورت می‌گیرد موضوع را دنبال کنند و این امر ادامه دارد، یک مورد نیز در این خصوص شایسته نیست.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha