• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91110201461
  • خبرنگار : 71429

/نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/9

محسنی‌اژه‌ای: در برخورد با مزاحمین نوامیس مردم مصمم هستیم

سخنگوی دستگاه قضایی تاکید کرد که ایران با همه توان با مافیای موادمخدر مبارزه می‌کند.

سخنگوی دستگاه قضایی تاکید کرد که ایران با همه توان با مافیای موادمخدر مبارزه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود با رسانه‌ها با اشاره به اجرای بعضی از احکام افرادی که مرتکب تعدی و تجاوز به نوامیس مردم شده‌ بودند در تهران و شهرستان‌ها، گفت: از ملت، دنیا و مدعیان حقوق بشر در دنیا می‌پرسم که اگر کسی تروریسم‌پرور است و تروریست‌ها را حمایت می‌کند، اگر کسی به بهانه منافع خود اقدام نظامی یا غیرنظامی علیه کشور انجام می‌دهد و سیاست منفعت‌طلبانه خودش را تحمیل می‌کند، اگر کسی با موادمخدر جامعه را به فساد می‌کشد و حال اگر در این میان کسی دلسوز پیدا شود و بخواهد با آنها مبارزه کند شما بگویید کدام یک از حقوق بشر دفاع می‌کنند؟

وی با طرح این سوال که آیا کسی که در مقابل تروریسم می‌ایستد، مدافع حقوق بشر است یا کسی که تروریسم را به وجود می‌آورد؟ افزود: اگر کسی ایجاد شکاف و نفاق بین مردم می‌کند به نظر شما آن فرد طرفدار حقوق بشر است یا کسی که می‌خواهد جلوی آن را بگیرد؟

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: امروز شیطان بزرگ آمریکا و کشورهای غربی در مورد مردم و جامعه چه فکری می‌کنند؟ ایران با همه توان با مافیای موادمخدر مبارزه می‌کند. ما صدها شهید داده‌ایم. ‌اینها افرادی هستند که از همه تروریست‌ها حمایت کرده‌اند و مردم را کشته‌ و سوزانده‌اند. اگر کسی مدافع حقوق بشر باشد باید جلوی آنها را بگیرد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اکنون براساس اطلاعاتی که به من رسیده، بعضی از افرادی که در نشریات خود ما فعالیت می‌کنند، از طرف دیگر دست‌شان در نشریات خارج از کشور است و حتی خود شما به جای اینکه بگویید این فرد چه اقدامی انجام داده که دستگیر شده، از آن ور می‌افتید!

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اقدامات ستاد حقوق بشر گفت: این ستاد کارهای زیادی در دست اجرا دارد و برنامه‌هایی نیز در سال در نظر دارد. توقع این است که مردم و اهالی رسانه در این راستا کمک کنند. یکی از کارهای خوبی که این ستاد انجام داده، بیان حقوق بشر از نظر اسلام است. ستاد حقوق بشر به تمامی سوال‌هایی که آنها داشتند، پاسخ داده البته آنها به پاسخ‌های ما توجهی نمی‌کنند و ما به دیگر کشورها پیشنهاد می‌کنیم که سوالات آنها و جواب‌های ما را به هر فرد منصفی بدهید، خواهید دید که چه نظری می‌دهند.

محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: البته منظور من این نیست که ما در هیچ زمینه‌ای تخلف نداشته‌ایم.

سخنگوی قوه قضاییه با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد که ما در برخورد با آنها مصمم هستیم و از گذشته تاکنون برخوردهای زیادی صورت گرفته است. ما با قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کنیم و از بوق و کرنای مدعیان دروغین نیز نمی‌هراسیم.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در برخورد با معترضین به نوامیس مردم مصمم است و هیچ گونه ملاحظه‌ای در مورد آنها نمی‌کنیم و به هیاهوی حامیان آنها نیز توجه نمی‌کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه از دولت، مجلس و تمامی مسوولان خواست که تلاش خود را در جهت رفع فقر، بیکاری و تنگناهای معیشتی انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha