• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91110302170
  • خبرنگار : 71431

تشت‌خون، نقطه آخر جنایت جوان معتاد

تشت‌خون، نقطه آخر جنایت جوان معتاد

جوان معتادی که اقدام به قتل مردی 36 ساله و مثله‌کردن وی کرده بود، دستگیر شد.

جوان معتادی که اقدام به قتل مردی 36 ساله و مثله‌کردن وی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی کشف جسد مثله‌شده مرد 36 ساله‌ای در صندوق‌عقب یک دستگاه پراید واژگون شده در محور رشت - کوچصفهان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در ادامه کارآگاهان در بررسی‌های میدانی سرنخی از راننده پراید را به‌دست آورده و متوجه شدند که وی پس از واژگونی خودرو، دوباره به محل بازگشته و قصد امحاء و به آتش کشیدن آن به همراه جسد را داشته که پس از اطلاع از حضور ماموران از محل متواری شده است.

سرانجام، کارآگاهان با تجمیع دلایل، راننده جوان این خودروسواری به هویت «حسن» 20 ساله را شناسایی کرده و بررسی سوابق وی، متوجه شدند که متهم دارای سابقه شرارت و درگیری است.

ماموران پس از کسب این اطلاعات و هماهنگی قضایی، متهم را در منزل پدری‌اش حین شستن لباس‌های خون‌آلود دستگیر کردند.

پس از دستگیری و انتقال حسن به مقر انتظامی، وی معترف شد که به علت توهم ناشی از موادمخدر، با پدرش درگیر و روستا را به قصد انجام سرقت به مقصد رشت ترک کرده و با راننده خودروی پرایدی در محل مخروبه‌ای درگیر شده و پس از به قتل رساندن وی با ضربات چاقو، خودرویش را سرقت کرده است.

متهم در ادامه اظهارات خود به پلیس، معترف شد که پس از انتقال خودرو به همراه جسد به روستای محل سکونتش، جسد راننده را پس از مثله‌کردن در کیسه‌ای ریخته و هنگامی که قصد داشت با خودرو مسروقه جسد را به محل متروکه‌ای برای آتش‌زدن انتقال دهد، در حین حرکت، خودرو واژگون شده است که با واژگونی خودرو، فرار کرده و پس از چند ساعت هنگامی که به همراه برادرش قصد به آتش کشیدن خودرو را داشته با مشاهده ماموران منصرف و به منزل بازگشته که ماموران وی را شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، متهم به همراه برادرش پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و به اتهام قتل عمد راهی زندان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha