• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91111610040

پیروزی استقلال بر پیکان با بازی پسر قلعه‌نویی

دیدار تدارکاتی استقلال و پیکان با برتری 3 بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

دیدار تدارکاتی استقلال و پیکان با برتری 3 بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین امروز (دوشنبه) استقلال از ساعت 14:30 بدون حضور امیر قلعه‌نویی آغاز شد و بازیکنان به دویدن و نرمش پرداختند. از نکات جالب پیش از شروع بازی دو تیم پیکان و استقلال گفت‌وگوی نسبتا طولانی مدت فیروز کریمی با امیر حسین صادقی بود که بعد از دقایقی فنونی زاده به این جمع پیوست.

امیر حسین صادقی به همراه ساموئل، مجیدی و میثم بائو در تمرین امروز استقلال به صورت اختصاصی به تمرین با بدنساز استقلال مشغول شدند که در ساعت 15:30 امیر حسین صادقی تمرین را ترک کرد.

در تمرین امروز مهدی رحمتی با لباس شخصی حضور داشت و در بازی دوستانه در برابر پیکان حضور نداشت. بازی دوستانه دو تیم استقلال و پیکان امروز در ساعت 15:15 آغاز شد و اولین فرصت این دیدار را بازیکنان پیکان در دقیقه یک این دیدار از دست دادند.

در ادامه این دیدار ایمان موسوی در شرایطی تک به تک گل استقلال را در دقیقه پنجم به ثمر رساند. در دقیقه 6 این دیدار با اشتباه حنیف عمران زاده، تیم پیکان موقعیتی را به دست آورد که حسن اشجاری با پوشش خوب مانع از فرو ریختن دروازه‌ استقلال شد. در دقیقه 10 این دیدار عباس محمدرضایی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار بازی نسبتا درگیرانه‌ای از سوی دو تیم ارائه شد و در دقیقه 25 ارسال خطرناک بازیکنان پیکان کمی از یخ بازی را ذوب کرد که این ارسال خطرناک را حنیف عمران زاده از مقابل دروازه‌ استقلال به کرنر زد.

در ادامه این دیدار در دقیقه 30 این دیدار صحنه مشکوک به پنالتی برای تیم پیکان ایجاد شد که داور این دیدار اعتقادی به خطا بودن صحنه نداشت وبه همین دلیل بازیکنان پیکان در این صحنه به داور دیدار اعتراض کردند. در دقیقه 30 این دیدار سیاوش اکبرپور موقعیت مناسبی را در شرایط تک به تک برای تیم استقلال از دست داد و ضربه او به بالای دروازه رفت.

از نکات جالب دیگر این دیدار حضور آرش برهانی در ساعت 15:30 در تمرین استقلال بود که او علت تاخیر حضورش را ترافیک عنوان کرد و بعد از حضور در زمین مشغول به دویدن در دور زمین شد. در طول این بازی حمید بابازاده با دو دروازه‌بان استقلال به تمرین اختصاصی مشغول شد.

بازیکنان استقلال در نیمه نخست این دیدار به این شرح بودند: سید حسین حسینی، ایمان موسوی، ویسنته آرزه، سیاوش اکبرپور، حسن اشجاری، حنیف عمران زاده، علی حمودی، هاشم بیک زاده، عباس محمدرضایی، کیانوش رحمتی و طهماسبیان

بازیکنان تیم پیکان را در این دیدار حسین آشنا، سید حسین حسینی، جلال کاملی مفرد، مسعود میکائیلی، رضا معقولی، پیمان میری، میلاد زنیدپور، کیوان وحدانی، بابامحمدی، علی سالارخانی و بهرام دباغ تشکیل می‌دادند.

در نیمه دوم دیدار میثم جودکی به جای طهماسبیان برای استقلال به میدان آمد.

در حالی که نیمه دوم این دیدار را پیکان با بازی بهتری آغاز کرده بود، در دقیقه 5 نیمه دوم کاشته‌ای برای تیم پیکان به دست آمد که این ضربه را دروازه‌بان استقلال به سختی دفع کرد و بعد از برخورد با دیرک دروازه به کرنر رفت.

در دقیقه ششم نیمه دوم این دیدار ایمان موسوی موفق شد سومین گل استقلال را به ثمر برساند.

در دقیقه هفتم حجت چهارمحالی به جای سیاوش اکبرپور به میدان آمد و در دقیقه نهم این نیمه عباس محمدرضایی یک موقعیت خوب را برای ایمان موسوی ایجاد کرد که ضربه موسوی را حسین آشنا دروازه‌بان تیم پیکان به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 11 نیمه دوم هاشم‌ بیک‌زاده جایش را به مهدی اسلامی داد و سعید لامعی و محمد حسین‌پور نیز به ترتیب به جای حسن اشجاری و عباس محمدرضایی وارد میدان شدند.

در دقیقه 15 نیمه دوم این دیدار موقعیت خوبی برای ویسنته آرزه ایجاد شد که این بازیکن با ضربه‌ای دیدنی توپ را به سمت دروازه زد که با عکس‌العمل خوب حسین آشنا این توپ هم به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه 20 تیم پیکان موقعیت خوبی را به دست آورد که مهاجم این تیم با ضربه‌ای خوب توپ را به سمت دروازه استقلال فرستاد که این ضربه را گلر استقلال به کرنر فرستاد.

در دقیقه 25 این دیدار میثم حمزه‌ای و محمدهوتن قلعه‌نویی (پسر امیر قلعه‌نویی) به ترتیب به جای علی حمودی و ایمان موسوی به میدان رفتند.

در دقیقه 30 نیمه دوم این دیدار ویسنته آرزه موقعیت خوبی را به دست آورد که ضربه این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

این دیدار در دو نیمه 35 دقیقه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha