• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91111710539
  • خبرنگار : 71404

حمید آخوندی به ایسنا خبر داد:

ساخت سریالی تلویزیونی با برداشت آزاد از کتاب «ترکه‌های درخت آلبالو»

ساخت سریالی تلویزیونی با برداشت آزاد از کتاب «ترکه‌های درخت آلبالو»

حمید آخوندی که تهیه‌کنندگی سریال «دولت مخفی» را برای شبکه دو سیما عهده‌دار است، اعلام کرد که قصد دارند سریالی درباره‌ی شهید ایرج نصرت‌زاد تهیه کنند.

حمید آخوندی که تهیه‌کنندگی سریال «دولت مخفی» را برای شبکه دو سیما عهده‌دار است، اعلام کرد که قصد دارند سریالی درباره‌ی شهید ایرج نصرت‌زاد تهیه کنند.

این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تاکنون نگارش 15 قسمت از این مجموعه‌ی 26 قسمتی، توسط راما قویدل به پایان رسیده است.

آخوندی اظهار کرد: قرار است یک مجموعه‌ی تلویزیونی درباره‌ی ایرج نصرت‌زاد تهیه کنیم که 15 قسمت از متن آن را تحویل ارتش دادیم و منتظریم که بخش عقیدتی سیاسی ارتش یک مشاور به ما معرفی کند تا بتوانیم بخش‌های نظامی این اثر را در متن شروع کنیم.

او افزود: این سریال دوران کودکی، نوجوانی،‌ جوانی و میانسالی شهید نصرت‌زاده را دربرمی‌گیرد و می‌خواهیم بخش‌هایی از زندگی وی که مربوط به جنگ می‌شد را پررنگ‌تر جلوه دهیم و بیشتر به خاطر گمنام بودن و اینکه کمتر به زندگی و شخصیت او پرداخته شده است، دلمان می‌خواست یک کار تلویزیونی برایش انجام دهیم.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه برای ساخت سریال شهید نصرت‌زاد به کتاب «ترکه‌های درخت آلبالو» نوشته‌ی اکبر خلیلی استناد کرد‌ه‌اند، خاطرنشان کرد: کسانی که دوست دارند از کار ما راجع به سریال شهید نصرت‌زاد مطلع شوند، کتاب «ترکه‌های درخت آلبالو» را کامل بخوانند چرا که ما در این مجموعه، برداشت آزادی از این کتاب داشتیم.

آخوندی با تاکید بر اینکه اگر برای ساخت سریال شهید نصرت‌زاد ارتش هر چه زودتر مشاور را معرفی کند، روند کار بهتر پیش می‌رود، می‌گفت: همان طور که اعلام کردیم 15 قسمت از متن مجموعه را نوشتیم و با معرفی مشاور توسط ارتش می‌خواهیم وارد بخش‌های جنگی شویم که اگر این اتفاق زودتر بیفتد روند کار قطعا بهتر و زودتر پیش می‌رود.

این تهیه‌کننده درباره‌ی کارگردانی سریال شهید نصرت‌زاد اعلام کرد: متن این مجموعه توسط راما قویدل نوشته می‌شود و به احتمال قوی کارگردانی کار را هم به وی بسپاریم. این سریال به احتمال قوی برای پخش از شبک یک سیما تولید می‌شود اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست.

آخوندی در پایان درباره آخرین وضعیت سریال «دولت مخفی» به ایسنا گفت: بیش از نیمی از تصویربرداری این پروژه تمام شده است و گروه چند وقتی است که از شمال به تهران آمدند تا طی مدت کوتاهی؛ با برنامه‌ریزی و حل مشکلات به جنوب برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha