• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91111911712
  • خبرنگار : 71442

تورج نصر‌، عباس محبی و اردشیر منظم در «میدان لبخند» رادیو ورزش

تورج نصر‌، عباس محبی و اردشیر منظم در «میدان لبخند» رادیو ورزش

استودیوی رادیو ورزش‌، محله‌ای به نام محله‌ی شادی دارد. در این محله، میدانی به نام «میدان لبخند» است که محل تقاطع آراء و اندیشه‌های مردم است؛ در این میدان نمادی از همه نوع آدم و رفت و آمدهایشان به چشم می‌خورد.

استودیوی رادیو ورزش‌، محله‌ای به نام محله‌ی شادی دارد. در این محله، میدانی به نام «میدان لبخند» است که محل تقاطع آراء و اندیشه‌های مردم است؛ در این میدان نمادی از همه نوع آدم و رفت و آمدهایشان به چشم می‌خورد.

سید محمد معافی مدنی، مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت کرد تا از «میدان لبخند» بگوید.

«میدان لبخند»، عنوان برنامه‌ی جدیدی از شبکه رادیویی ورزش است که با بازی عباس محبی(همان جانعلی معروف)، تورج نصر‌، اردشیر منظم و جمع دیگری از هنرمندان، به روی آنتن می‌رود.

مدنی با اشاره به اینکه برنامه‌ی «میدان لبخند» ایده‌ی نویی دارد، خاطرنشان کرد: سعی کردیم فضای عصرگاهی شادی را داشته باشیم و هدفمان شاد کردن است.

این مدیر رادیو درباره‌ی آیتم‌های مختلف این برنامه تولیدی توضیح داد: رانند تاکسی که عشق ورزش است یکی از آیتم‌های برنامه است این راننده در تاکسی موضوعات ورزش را مطرح می‌کند و با مسافران گفت‌وگو و گپ می‌زند.

آیتم «حکیم به حکیم خاتون» نیز آیتم دیگری است در آن دو پیرزن و پیرمرد شکل ورزشی دارند اما یک کارشناس در این زمینه به آنها کمک می‌کند.

آیتم هواشناسی نیز رخدادهای هوای ورزش ایران را پیش بینی می‌کند.

تاریخ‌نگار نیز آیتمی است که در آن تاریخ‌نگاری 40 سال است نتوانسته است کتابی در حوزه ورزش ایران را تمام کند. اما در دکه‌ای در قالب مرور خاطرات ورزش ایران را مرور می‌کند.

او همچنین خاطر نشان کرد: «میدان لبخند» آیتم بخش خبری دارد که به شیوه طنز خوانده می‌شود.

معافی مدنی درباره پرداختی به حوزه‌های تخصصی و دامن زدن به حاشیه‌های ورزش،‌ توضیح داد: تلاش کرده‌ایم به ورزش حرفه‌ای نگاه خاص نداشته باشیم، نگاهمان بیشتر نقد سالم در حوزه ورزش همگانی است به حاشیه‌ها نیز دامن نمی‌زنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به مناسبت‌های روز، میهمان ویژه نیز دعوت می‌کنیم که خاطرات انقلاب را تعریف می‌کنند.

به گزارش ایسنا‌، «میدان لبخند» روزهای آخر هفته پنجشنبه‌ها ساعت 18 و30 الی 20 مشروط به اینکه مسابقه‌ای نباشد به روی آن می‌رود.

این برنامه که تولیدی است به کارگردانی نیکنام جبرائیل‌پور تولید شده است الهام حسینی نیز به عنوان گوینده این برنامه حضور دارد.

عباس محبی‌، تورج نصر‌، اردشیره منظم، پیمان غریب‌نیا،‌ از جمله بازیگران این برنامه ورزشی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha