• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91112314007
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حماسه ماندگار مردم در راهپیمایی 22 بهمن

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حماسه ماندگار مردم در راهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه تشکری، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اقتدار ملی ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه تشکری، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اقتدار ملی ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

مقام معظم رهبری در تقدیر از خلق حماسه ملی فرمودند :"حضور همه ی اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه ، آن هم در شرایطی که 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید همه ی عمر را برای آن شکر گزاری کرد."ما نیز قدردان لحظه شناسی و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران هستیم .

ملّت شریف ایران !

همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ،شما صاحبان این انقلاب بوده و هستید و هنر بزرگ و برجسته ملت، این بود که کار بزرگ برگزاری جشن پیروزی انقلاب را بر عهده داشتید؛ به همین دلیل از این ثروت عظیم، که مایه ی عزت و استقلال شماست حمایت کرده و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان خواهید داد.

حضور پرشورتان؛ غرور و سربلندی را برای ایران عزیز و امید و نوید آزادی و رهایی از غل و زنجیرهای دیکتاتورها و فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌های مسلمان جهان و منطقه ارزانی داشت و عمق ایمان و بصیرت و تحکیم و اتحاد و انسجام اسلامی‌تان را در شکوه عزت و سربلندی نمایان نمود؛ که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال 1391به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید.

در این میان نیز سپاس بیکران خود را از اصحاب محترم رسانه‌های داخلی و خارجی، جراید، مطبوعات، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها ، سایت‌های خبری تحلیلی به‌ویژه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌نماییم ؛آنان که با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی‌شده و فشرده و مدیریت هوشمند فضای رسانه‌ای، ضمن فضاسازی تبلیغاتی رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی آزاد و شفاف اخبار و رویداد‌های مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی به ویژه انعکاس گسترده و مناسب راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی استکبار جهانی به ویژه امریکا را ناکام گذاشته و دسیسه های شوم آنان را نقش بر آب کردند و تهدیدات بزرگ رسانه‌ای را تبدیل به فرصت نمودند.

در پایان این بیانیه آمده است:اینک در طلیعه سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روز ورود به پنجمین سال از"دهه پیشرفت و عدالت"، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهۀ فجر انقلاب اسلامی، همه این شور و شعور را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از ایستادگی و پایداری ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان قسم خوردۀ استقلال، آزادی و صلح و دوستی ، تقدیر و تشکر می‌نماید و دستان و بازوان پر مهر همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند و فجرآفرینان و فجر یاوران انقلاب اسلامی را بوسه‌باران می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha