• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91112616054
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

وازگونی کامیون 10 چرخ در آزادگان

وازگونی کامیون 10 چرخ در آزادگان

رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام رانندگی در بزرگراه آزادگان، واژگونی کامیون را به دنبال داشت.

رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام رانندگی در بزرگراه آزادگان، واژگونی کامیون را به دنبال داشت.

به گزارش سرویس«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسعود جغتایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در باره این حادثه گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، ساعت 03:04 صبح امروز (پنجشنبه) با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 100 و 69 را به اتوبان آزادگان، روبروی شهرک صدرا اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون 10 چرخ حامل مصالح ساختمانی درمسیر جنوب به شمال این بزرگراه در حال حرکت بود که ناگهان در وسط بزرگراه به سمت راننده واژگون شد.

وی با اعلام این که این حادثه باعث محبوس شدن دو سرنشین کامیون و همچنین ایجاد راه بندان شدید دراین بخش از بزرگراه شد، افزود: آتش نشانان با رعایت کامل اصول ایمنی با کشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن سازی محل کرده و با استفاده از تجهیزات نجات و هیدرولیکی عملیات رها سازی و نجات این دو نفر را شروع کردند.

جغتائی در تشریح عملیات نجات گفت: نیروهای آتش نشانی ابتدا اقدام به خارج کردن شاگرد کامیون کرده و او را تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس به امداد و نجات نفر دوم پرداختند اما چون راننده در شرایط سختی در درون خودرو گرفتار شده بود آنان با دقت و سرعت عمل بالا مشغول بیرون آوردن راننده کرده و سرانجام توانستند در کمترین زمان ممکن و نیز بدون وارد آمدن آسیب بیشتر، وی را خارج کرده، تحویل عوامل اورژانس دهند.

براساس گزارش پایگاه 125، وی با اشاره به پیگیری علت بروز این حادثه رانندگی از طرف کارشناسان راهنمایی و رانندگی، ادامه داد: در پایان این عملیات آتش نشانان به وسیله جرثقیل، کامیون واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن جاده کشیدند تا تردد خودروها به راحتی انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha