• یکشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 91120603911
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

علی اسماعیلی:

جشنواره‌ی شعر فجر با دیدگاه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری همسو بود

به اعتقاد سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های امسال جشنواره شعر فجر با دیدگاه‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همسو بوده است.

به اعتقاد سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های امسال جشنواره شعر فجر با دیدگاه‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همسو بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اسماعیلی با اشاره به آغاز این رویداد در روزهای جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه فجر را ایامی ارزشمند برای نظام اسلامی و مردم توصیف کرد.

وی گفت: در راستای تکریم از این روزهای باشکوه، باید فعالیت‌های زیادی در شاخه‌های مختلف حوزه فرهنگ انجام شود که خوشبختانه جشنواره شعر فجر هم از چند سال پیش به این کاروان پیوسته است.

اسماعیلی برگزاری جشنواره شعر فجر را در کنار دیگر جشنواره‌های موسوم به فجر از قبیل تئاتر و فیلم و موسیقی، گامی در راستای اهمیت دادن به هنرهای مختلف و در این مورد هنر شعر ارزیابی کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شعر یکی از ظرفیت‌های ذاتی و بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید در جهت پروراندن آن، تلاش‌های بیش‌تری صورت گیرد.

وی ادامه داد: قطعاً جشنواره شعر فجر در جهت اصالت دادن به انقلاب ناب اسلامی، ارتقای فرهنگ عمومی و انجام وظایف و اهداف دستگاه‌های متولی این عرصه است.

اسماعیلی همچنین با بیان این‌که هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر همسو با دیدگاه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و نیز مقام معظم رهبری برپا شده است، گفت: شعر حوزه‌ای بسیار وسیع و در عین حال اثرگذار است و باید به آن توجه بیش‌تری صورت گیرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حمایت‌های این معاونت از جشنواره شعر فجر نیز خاطرنشان کرد: ما از هر فعالیتی در هر حوزه‌ای اعم از شعر و داستان که بتواند در ارتقای فرهنگ عمومی مؤثر باشد، حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha