• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91121308481
  • منبع : نمایندگی کرمان

وزیر کشور:رای‌گیری در انتخابات پیش رو رایانه‌ای انجام نمی‌شود

وزیر کشور:رای‌گیری در انتخابات پیش رو رایانه‌ای انجام نمی‌شود

وزیر کشور تصریح کرد: باید زمینه مناسب برای حضور هر چه پرشورتر و با نشاط‌تر مردم در انتخابات فراهم شود.

وزیر کشور تصریح کرد: باید زمینه مناسب برای حضور هر چه پرشورتر و با نشاط‌تر مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، مصطفی محمدنجار در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری در کرمان در جمع خبرنگاران گفت: سامانه جامع انتخاباتی برای اجرای 2 انتخابات آینده طراحی شده است که بر اساس آن 23 فرآیند از مجموع 24 فرآیند برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: سامانه جامع انتخاباتی برای اجرای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا طراحی شده است.

وزیر کشور ادامه داد: 23 فرآیند از مجموع 24 فرآیند برگزاری انتخابات در کشور به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، اما رای‌گیری رایانه‌ای انجام نمی‌شود که این امر درصدی از فرآیند را به خود اختصاص داده است.

محمدنجار با بیان این‌که فعالیت‌های مناسبی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام شده و تمهیدات لازم در این زمینه در دست انجام است، ابراز کرد: آموزش‌های مرتبط برای برگزاری انتخابات، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی انتخابات در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که امانت‌داری، عدالت‌محوری و رای مردم شعار اصلی انتخابات آینده است، افزود: زمینه مناسب برای حضور هر چه پرشورتر و با نشاط‌تر مردم در انتخابات باید فراهم شود.

وزیر کشور در مورد چگونگی تامین اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌ تمام دولت، تصریح کرد: مسئولان اجرایی برای اتمام این طرح‌ها بسیج شده‌اند و دولت هم اعتبارات مورد نیاز طرح‌ها را با اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی در حال انجام تامین می‌کند.

وی یادآور شد: تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها با اقداماتی مانند فروش اوراق مشارکت و همکاری استانداری‌ها انجام می‌شود.

محمدنجار از وجود کالاهای لازم مردم به میزان بیشتر از نیاز خبر داد و اظهارداشت: دولت برای نظارت بر قیمت کالاها به استانداران تاکید کرده است و استانداران علاوه بر نظارت بر بازار باید به امر تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای مسافران نوروزی نیز توجه کنند.

وزیر کشور همدلی و وحدت مسئولان استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز کرد: این وحدت زمینه بسیار خوبی را برای پیشرفت کرمان ایجاد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha