• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 91121409550
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اصفهان رکورد‌دار بیشترین حوادث جاده‌ای

ایسنا/اصفهان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: استان اصفهان دارای بیشترین حوادث جاده‌ای کشور است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: استان اصفهان دارای بیشترین حوادث جاده‌ای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه اصفهان، حیدرعلی خانبازی در جمع خبرنگاران به مهم‌ترین وظایف امداد و نجاتی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: نجات و رهاسازی مصدومان، درمان اولیه و انتقال به مراکز درمانی و اسکان آسیب دیدگان و در راه ماندگان از جمله مهم‌ترین وظایف این سازمان در زمان وقوع حادثه است.

وی به اضافه کردن پنج دستگاه موتور امداد و نجات به پایگاه‌های امداد و نجات استان اصفهان با توجه به فرا رسیدن سفرهای نوروزی و افزایش تردد در جاده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: هم‌چنین یک دستگاه خودروی آرگو نیز به منظور افزایش ارتباطات برای امداد رسانی سریع‌تر در جاده قرقچی آماده امدادرسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان به تجهیز آمبولانس‌های امداد و نجات استان به دستگاه اکسیژن ساز اشاره کرد و افزود: هم‌چنین برای نخستین بار در استان سه پایگاه سیار امداد در سه نقطه انارک، گمشچه و مهیار ایجاد شده است.

خانبازی به وقوع 3059 حادثه از ابتدای سال جاری تاکنون در نقاط مختلف استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بیش از 2160 مورد از حوادث استان مربوط به حوادث جاده‌ای می‌باشد.

وی به آسیب دیدن 16 هزار و 517 نفر در حوادث استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: 7371 مورد از حادثه دیدگان استان مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان بیشترین حوادث جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: هم‌چنین امدادگران جاده‌ای استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست امداد جاده‌ای کشور شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha