• سه‌شنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 92011302311
  • خبرنگار : 71457

شهادت یک فلسطینی دیگر در زندان‌های رژیم صهیونیستی

شهادت یک فلسطینی دیگر در زندان‌های رژیم صهیونیستی

یک اسیر فلسطینی امروز (سه‌شنبه) در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان اسرائیلی به دلیل بی توجهی کادر پزشکی به اوضاع جسمانی‌ وی به شهادت رسید.

یک اسیر فلسطینی امروز (سه‌شنبه) در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان اسرائیلی به دلیل بی توجهی کادر پزشکی به اوضاع جسمانی‌ وی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عیسی قراقع، وزیر امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که «میسرة ابو حمدیة»، اسیر فلسطینی که به بیماری سرطان مبتلا بود، بر اثر بی توجهی کادر پزشکی رژیم صهیونیستی به اوضاع جسمانی وی به شهادت رسید.

قراقع تصریح کرد: این یک جنایت وحشیانه است که اسرائیل با بی توجهی به درمان وی و تعلل در آزادی این اسیر فلسطینی مرتکب شده است.

وی رژیم صهیونیستی و اداره امور زندان‌های این رژیم را مسئول این جنایت دانست و خواهان تشکیل یک کمیته بین‌المللی برای تحقیقات در خصوص چگونگی شهادت و بی‌توجهی کادر پزشکی به روند درمان وی شد.

در همین حال، شبکه المیادین گزارش داد، در پی شهادت میسرة ابو حمدیة، گروهی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

پیش‌تر وزارت امور اسیران و آزادگان فلسطین نسبت به خطرناک بودن اوضاع جسمانی ابو حمدیة هشدار داده بود.

ابو حمدیه به سرطان حنجره دچار بود و به حبس ابد در زندان «ایشیل» در اراضی اشغالی محکوم شده بود.

پیش از این، خبرگزاری فلسطین (وفا) به نقل از وکیل مدافع ابو حمدیة گزارش داد که وی چندین مرتبه هوشیاری خود را از دست داده و بر زمین افتاده و زخمی شده است و به دلیل سرایت بیماری سرطان به غدد و حنجره نمی‌توانسته صحبت کند.

در همین راستا نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان دولت بینیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت میسرة ابو حمدیه می‌داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha