• دوشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 92011904898
  • منبع : نمایندگی قزوین

کشف 195 فقره سرقت در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 195 فقره سرقت در استان قزوین و دستگیری 22 سارق از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 195 فقره سرقت در استان قزوین و دستگیری 22 سارق از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

مسعود جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قزوین، بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت و انباری منازل در قزوین٬ مأموران پلیس آگاهی استان با تشکیل کارگروه ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با انجام تحقیقات فنی یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب 40 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و انباری منازل در شهر قزوین معترف شد.

وی عنوان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 12 قزوین نیز دو سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شده که متهمان در بازجویی پلیس به هفت مورد سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

جعفری نسب اضافه کرد: در شهرستان بوئین زهرا نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سرقت سیم برق٬ موفق به کشف 16 فقره سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری یک سارق سیم برق و کشف سه فقره از این نوع سرقت توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز را از دیگر اقدامات پلیس بوده البته در اقدام دیگری مأموران کلانتری 13 قزوین با دستگیری دو سارق داخل خودرو٬ 20 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن را در این شهرستان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین توضیح داد: با تلاش مأموران کلانتری 17 قزوین نیز یک سارق سابقه دار دستگیر که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 15 فقره سرقت داخل خودرو در قزوین معترف شد همچنین مأموران کلانتری 14 قزوین نیز با دستگیری یک سارق٬ هفت مورد از سرقت های داخل و قطعات آن را در این شهرستان کشف کردند.

وی اعلام کرد: دستگیری یک سارق داخل خودرو و کشف پنج مورد سرقت لوازم و قطعات آن توسط مأموران کلانتری 11 قزوین از دیگیر اقدامات پلیس بوده است.

جعفری نسب تصریح کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین٬ مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند؛ این مأموران با انجام تحقیقات فنی موفق شدند چهار سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 40 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن معترف شدند.

وی اظهارداشت: مأموران کلانتری 13 قزوین نیز حین گشت زنی٬ یک سارق سابقه دار را حین سرقت دستگیر که متهم در بازجویی پلیس به 9 مورد سرقت داخل خودرو در شهر قزوین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: همچنین مأموران کلانتری 14 قزوین نیز با دستگیری یک سارق موفق به کشف 9 مورد سرقت داخل خودرو در این شهرستان شدند همچنین با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین نیز یک سارق داخل خودرو دستگیر و هشت فقره از این نوع سرقت کشف شد.

وی تأکید کرد: دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت داخل خودرو توسط مأموران کلانتری 17 قزوین از دیگر اقدامات پلیس بوده البته در شهرستان تاکستان نیز مأموران انتظامی این شهرستان موفق شدند با دستگیری یک سارق داخل خودرو شش مورد از این نوع سرقت را در این شهرستان کشف کنند.

جعفری نسب یادآورشد: دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن توسط مأموران انتظامی شهرستان آبیک از دیگر اقدامات پلیس بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha