• یکشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92012508514
  • خبرنگار : 71237

گلایه شدید کشتی‌گیران تیم داماش از پرداخت نشدن پول‌شان

احسان لشگری: 5 ماه است ما را سر می‌دوانند/به ریاست جمهوری نامه می‌نویسیم

احسان لشگری: 5 ماه است ما را سر می‌دوانند/به ریاست جمهوری نامه می‌نویسیم

احسان لشگری از پرداخت نشدن پول کشتی‌گیران تیم داماش بابل به شدت گلایه کرد.

احسان لشگری از پرداخت نشدن پول کشتی‌گیران تیم داماش بابل به شدت گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ملی‌پوش وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی ایسنا اظهار کرد: حدود 5 ماه است که کشتی‌گیران ما را سر می‌دوانند. تیم داماش تنها 15 درصد از کل پول کشتی‌گیران را داده و 85 درصد آن باقی مانده است. البته ما مسبب همه این مشکلات را منصور برزگر و بیژن قاسم‌زاده می‌دانیم که روی حساب حرف آن‌ها ما به این تیم آمده‌ایم. فردی هم که به نام شهرام قویدل طرف قرارداد ما است 5 ماه است پول کشتی‌گیران را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: ما به احترام برزگر 5 ماه صبر کردیم اما هیچ تلاشی برای پرداختن پول کشتی‌گیران نمی‌شود. ما روی اسم برزگر و قاسم‌زاده که گفتند پشت تیم هستیم و نگران نباشید قرارداد امضا کردیم وگرنه با تیم‌های دیگری قرارداد می‌بستیم و تا الان نیز پولمان را گرفته بودیم.

لشگری در پاسخ به این سوال که آیا مربی باید تضمین کننده پرداخت حقوق کشتی‌گیران باشد، تصریح کرد: آقای برزگر جلوی همه قهرمانان شخصا به من لشگری گفت که شما با منصور برزگر طرف هستید. آقای قاسم زاده هم که می‌گوید من کاره‌ای نیستم، چطور برادر زاده‌اش در تیم داماش بابل بوده است.

وی با شکایت از رفتارهای قویدل،‌ اظهار کرد: از مراجع قانونی خواهش می‌کنم جلوی فعالیت‌های قویدل را گرفته و درباره او یک تصمیم جدی بگیرند. قویدل پنج ماه است که ما را می دواند و با آبروی کشتی‌گیران بازی می‌کند که این کار درست و خداپسندانه‌ای نیست.

برنده مدال برنز المپیک لندن همچنین گفت: مگر ما گناه کرده‌ایم که کشتی‌گیر شده‌ایم. این کشتی‌گیرانی که الان پولشان را نمی‌دهند همان قهرمانان ملی هستند که چند ماه پیش 70 میلیون ایرانی را در جام جهانی شاد کردند. آیا ما اشتباه کردیم که کشتی‌گیر شده‌ایم؟ این بچه‌ها نیز منبع درآمدی ندارند و به خاطر عملی نشدن وعده‌ها و پرداخت نشدن حق‌شان دچار مشکلات زیادی شده‌اند. حتی یکی از کشتی‌گیران نیز به خاطر این مشکل مالی که برایش پیش آمده عروسی اش برهم خورد.

لشگری در پایان گفت: مگر ما برای مملکت‌مان کم زحمت کشیده‌ایم که حالا پولمان در لیگ را هم ندهند. ما به فدراسیون کشتی شکایت می‌کنیم و می‌خواهیم نامه‌ای امضا کنیم و به دفتر ریاست جمهوری ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha