• شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 92013112354
  • منبع : نمایندگی قزوین

دستگیری 31 سارق در قزوین

دستگیری 31 سارق در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 31 سارق در نقاط مختلف استان قزوین خبر داد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 31 سارق در نقاط مختلف استان قزوین خبر داد.

«مسعود جعفری‌نسب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در قزوین، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهر قزوین٬ مأموران آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با انجام تحقیقات فنی موفق شدند پنج سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 31 مورد سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در قزوین معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در شهرستان البرز نیز مأموران پلیس با دستگیری سه سارق موفق شدند 13 فقره سرقت منزل را در این شهرستان کشف کنند هم‌چنین این مأموران با دستگیری یک سارق سیم برق سه مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بویین‌زهرا نیز دو سارق سیم برق را دستگیر و 10 مورد سرقت سیم و کابل در این شهرستان کشف شد.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: یک سارق کیف قاپ توسط مأموران پلیس شهرستان آبیک دستگیر شد که این متهم تاکنون به دو مورد کیف قاپی در این شهرستان معترف شده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان قزوین نیز مأموران کلانتری 12 این شهرستان موفق شدند با دستگیری دو سارق سابقه‌دار چهار مورد سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان بویین‌زهرا حین گشت‌زنی در اطراف این شهرستان فردی را در حال سوزاندن سیم‌های برق مشاهده و وی را دستگیر کردند که متهم در بازجویی پلیس به سرقت سیم‌های برق معترف شد هم‌چنین مأموران همین شهرستان یک سارق دستگیر کردند که به اعتراف متهم به سرقت موتورسیکلت و کشف موتورسیکلت مسروقه انجامید.

وی گفت: در شهرستان تاکستان نیز مأموران این شهرستان دیروز دو نفر را در حال سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر و از متهمان مقادیری آهن‌آلات سرقتی کشف کردند؛ این مأموران هم‌چنین با دستگیری یک سارق موفق به کشف یک مورد سرقت مغازه در این شهرستان شدند.

جعفری‌نسب تصریح کرد: در شهرستان البرز نیز با دستگیری یک سارق موتورسیکلت یک مورد از این نوع سرقت کشف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان آبیک با دستگیری یک سارق سیم برق موفق به کشف 150 متر سیم سرقتی شدند هم‌چنین در شهرستان قزوین نیز مأموران پاسگاه کورانه با دستگیری دو سارق موفق به کشف دو مورد سرقت خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با دستگیری دو سارق توسط مأموران کلانتری 12 قزوین یک مورد جیب‌بری و یک فقره سرقت موتورسیکلت در قزوین نیز کشف شد.

وی یادآورشد: دستگیری دو نفر و کشف یک مورد جیب‌بری و یک فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت توسط مأموران کلانتری 11 قزوین از دیگر اقدامات پلیس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha