• چهارشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92021107949
  • خبرنگار : 71480

حسن روحانی: به نفع کسی کنار نمی‌روم/هاشمی نمی‌آید

حسن روحانی: به نفع کسی کنار نمی‌روم/هاشمی نمی‌آید

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعلام آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد: به نفع کسی کنار نمی‌روم.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعلام آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد: به نفع کسی کنار نمی‌روم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع خبرنگاران، همچنین با اشاره به شنیده‌ها درباره احتمال حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات اظهار کرد: هاشمی وارد رقابت‌های انتخاباتی نمی‌شود.

وی درباره برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی اظهار کرد: ما در سال‌های اخیر در منطقه شاهد یک تحول بزرگ بوده‌ایم که این تحول دارای انگیزه‌های دینی و آزادیخواهی است. مردم به دنبال آزادی و دموکراسی و یک جامعه اسلامی هستند و علما در این زمینه می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا تابع اجماع اصلاح‌طلبان هستید یا نه، گفت: من مستقل آمده‌ام و مستقل می‌مانم اما هر جناحی که از من حمایت کند، از او تشکر می‌کنم.

این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری همچنین افزود: من روزانه با افرادی از طیف اصلاح‌طلب دیدار دارم.

وی در پاسخ به این سوالی مبنی بر این‌که که در دولت شما چند وزیر زن وجود خواهد داشت، گفت: اصل برای من زن و مرد نیست، اصل برای ما شایسته‌سالاری است و هرکسی که توانمندی داشته باشد، از او استفاده می‌کنم.

روحانی درباره دیدار جلیلی و هاشمی گفت: هاشمی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت از جلیلی پرسید که حرف حساب غربی‌ها درباره مذاکره چیست و جلیلی گفت که تحلیل من این است که 1+5 منتظر برگزاری انتخابات است تا موضع خود را مشخص کند.

روحانی افزود: من این تحلیل را قبول دارم. هر مقدار که در داخل کشور وحدت و انسجام بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی کشور هم بالاتر می رود.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha