• شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92021408945

سرمربی سابق تکواندوی ایران از حضورش در شرق آسیا می‌گوید

بالاترین مبلغ قرارداد مربیان در چین تایپه برای جذب رضا مهماندوست

بالاترین مبلغ قرارداد مربیان در چین تایپه برای جذب رضا مهماندوست

مهماندوست پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی چین تایپه، گفت: دو هفته‌ دیگر به این کشور می‌روم. رقمی که می‌گیرم، بالاترین رقم دریافتی مربی در این کشور است.

مهماندوست پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی چین تایپه، گفت: دو هفته‌ دیگر به این کشور می‌روم. رقمی که می‌گیرم، بالاترین رقم دریافتی مربی در این کشور است.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندوی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قراردادم را امضا کرده‌ام و برای مسئولان فدراسیون چین تایپه ارسال کرده‌ام. اکنون در حال انجام کارهای اداری هستم تا ویزای تایوان را گرفته و به این کشور بروم. مدارک لازم را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داده‌ام و تائیدیه فدراسیون هم باید ضمیمه شود تا ویزا گرفته شود.

وی افزود: حداکثر تا 15 می (25 اردیبهشت) باید به این کشور بروم. البته باید اول می به این کشور می‌رفتم، اما کارهایی داشتم که باید انجام می دادم.

مهماندوست با تاکید بر این که کارهای رفتنش به چین تایپه تمام شده است، یادآور شد: البته اگر خدا بخواهد من به این کشور می‌روم، چرا که هیچ کس از فردای خودش خبر ندارد. یک سیب تا زمانی که به زمین بیفتد هزار چرخ می‌زند.

وی ادامه داد: قرارداد من تا پایان بازی‌های کره جنوبی است و در مورد ادامه قرارداد، آن زمان باید صحبت کرد. همه چیز بستگی به نتایجی که در این مدت کسب می‌شود، دارد و شاید تا المپیک برزیل هم در این کشور بمانم. آنها خیلی مشتاق هستند که من در آنجا حضور داشته باشم. اما هیچ قولی به آنها نداده ام.

مهماندوست در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک هدایت تیم ملی چین تایپه را بر عهده خواهد داشت؟ گفت: این مسابقات حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود ، نمی‌دانم که در آن رقابت‌ها خواهم بود یا خیر، هیچ قولی به آنها نداده‌ام. چون اصلا شرایط رفتنم به مکزیک مشخص نیست. باید ببینیم که در این مدت چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندوی ایران در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی تیم ملی چین تاپیه از مربیان ایرانی استفاده خواهد کرد یا خیر؟، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. کادر فنی را خود آنها مشخص خواهند کرد. البته در قرارداد من کار تدریس و پرورش مربیان و البته حضور کادر چین تایپه در کنار خودم گنجانده شده است و در این رابطه نمی‌توانم چیزی بگویم.

وی در مورد مبلغ قراردادش گفت: مبلغی ماهانه حدود هشت هزار دلار را در نظر گرفته‌اند که با حضور هزینه خانواده ام حدود دو هزار دلار هم اضافه خواهد شد. در مجموع حدود 10 هزار دلار در ماه مبلغ قراردادم است که البته این مبلغ بالاترین مبلغ دریافتی یک مربی در این کشور است که خود مسئولان چین تایپه در قرارداد من آورده بودند. آنها نوشته بودند که به خاطر توانمندی من در این رشته این مبلغ را پرداخت می‌کنند و فدراسیون تکواندوی آنها با این رقم بالا موافقت کرده‌ است.

مهماندوست در پایان گفت: من در مورد پول با آنها صحبت نکرده ام ، بلکه خودشان تمایل داشتند که به هر نحو ممکن من را جذب کنند، ‌به همین منظور این مبلغ را برایم در نظر گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۱۷

واقعا دمش گرم... به این میگن مربی... حیف که اینجا قدرشو ندونستن .

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۱:۱۳

تنها مربی بود که تونست جام از کره بگیره ان وقت به خاطر 500 هزار که حق بود بهش ندان گفتن برو برو که فقط اونا قدرتو میدونن.