• یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۲۱:۳۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92021510396
  • خبرنگار : 71357

علی کریمی پس از خداحافظی: با مهدوی‌کیا دنبال کارمان می‌رویم/ برای تیم ملی هم بازی نمی‌کنم

علی کریمی پس از خداحافظی: با مهدوی‌کیا دنبال کارمان می‌رویم/ برای تیم ملی هم بازی نمی‌کنم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال قطعی است و به آن پیش از این‌ها فکر کرده است.

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال قطعی است و به آن پیش از این‌ها فکر کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کریمی پس از شکست تیمش برابر سپاهان درباره این دیدار گفت: همه چیز تمام شد، حقیقتش می‌خواستیم امروز با پیروزی قهرمانی را جشن بگیریم اما نشد. به سپاهان تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که چطور سپاهان توانست دو بار نتیجه را جبران کند، اظهار کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است. سپاهان از لحاظ روحی، روانی بهتر بود و به خوبی توانست همه چیز را جبران کند.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: همه می‌دانند که بعضی مسائل چیست و من درباره آن‌ها صحبت نمی‌کنم، از همه کسانی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. نشد که ما قهرمان شویم، ان‌شاءالله جوانان جای من می‌آیند و قهرمان می‌شوند. من همین امشب از پرسپولیس و فوتبال خداحافظی می‌کنم. نمی‌خواستم در این باره صحبتی کنم اما متاسفانه این تصمیم را دارم که برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنم.

به گزارش ایسنا، او در ادامه به تشریح خداحافظی‌اش پرداخت و گفت: ما باید کنار بایستیم، به همین دلیل برای بازی‌های تیم ملی هم نمی‌توانم به میدان بروم. امیدوارم سه بازی پیش رو را ببریم و به جام جهانی برویم. بعضی اوقات نمی‌توان ماند. حتی اگر پیروز می‌شدیم هم همین تصمیم را داشتم. به جان هر دو بچه‌هایم حتی به همسرم هم خداحافظی‌ام را نگفته بودم. هرچه بود تمام شد. متاسفانه کسانی که در این فوتبال از مادر مهربان‌تر شده‌اند کار را دست گرفته‌اند. ما از این فوتبال می‌رویم تا جوانان بیایند و قهرمان شوند، فوتبال را بگردند مثل مهدوی‌کیا پیدا نمی‌کنند و ما با مهدوی‌کیا به دنبال کارمان خواهیم رفت.

کریمی در پایان اظهار داشت: فوتبال مثل زندگی است. در آن هم روزهای خوش است و هم روزهای بد. تلخ و شیرین دارد. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال می‌روم. فقط از شما هم خواهش دارم همواره واقعیات را بگویید. من امروز 9 صبح در کافی‌شاپ هتل بودم و رفتار مردم را می‌دیدم و واقعا شرمنده می‌شدم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۱:۵۲

خداحافظ قهرمانــــــــــ ما همیشه به یاد توییم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۱:۲۴

ای بابا، بذارید این دو تا خداحافظی کنن، از شرشون راحت شیم. بذارید پرسپولیس نفس بکشه. این دو تا ۵ سال پیش از فوتبال خداحافظی کردن. علی کریمی که ۵ سال پیش بعد بایرن مونیخ، اصلاً توی تیمی بازی نمیکرد، مهدوی کیا هم که اصلاً توی نیمکت ذخیره های فرانکفورت هم راش نمیدادن. این بنده خدا، دائی داشت ما رو میبرد جام جهانی، به ضرب زور این دوتا آقازاده فوتبال برگشتن تو تیم ملی، نتیجه‌اش رو هم که دیدیم. بعد رفتن استیل آذین، بعدش هم پرسپولیس. کریمی که یه عملکردش یه نمودار سینوسی بود، مهدوی کیا هم که ۸ ماه سال کمر درد بود. من خودم پرسپولیسی ام، شما ها بگید، فایده این دوتا برای تیم چی بود؟ همون مجیدی ۳۷ ساله اگر برای تیم ملی غیرت به خرج نمیده. برای استقلال که به خرج میده.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۱:۵۲

در این فوتبال که بوی تبانی و فساد همه جای آنرا فرا گرفته شما آقای کریمی ومهدوی کیا که شرافتمندانه زندگی میکنید جایی نخواهید داشت

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۸

همیشه مقصران اصلی محو می شوند. فوتبال فاسد نیست. کسانی که در راس آن قرار می گیرند خوب كار نمي‌كنند و خود را طور دیگری معرفی می کنند. آنها رانت خوارانی هستند که از برند برخي تيمها سود می برند و برای خودشان تبلیغ می کنند...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۰۳

من هم دیگه فوتبال بدون کریمی و مهدوی کیا را نمیخوام...........

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۱۵

آبیم اما کریمی رو دوست دارم مثل کریمی و مجیدی نخواهد آمد

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۴۹

کریمی رو با مجیدی مقایسه نکن. کریمی افتخار ملیه. مجیدی بهترین افتخارش تیم الغرافه قطره!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۱:۱۲

جون هر کی دوست داری اسم مجیدی رو پیش اسم علی آقا نیار.ممنونم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۱۶

فوتبال ایران هیج وقت قدر ستاره‌ها را نمیداند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۷

دوستت دارم جادوگر پرسپولیس بی جادوگر- بی موشک - بی هلیکوپتر بی بزرگانش دیگر پرسپولیس نیست نمی دانم هوادار پرسپولیس بوده ام یا هوادار بزرگان پرسپولیس

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۵۴

این تاحالا 100 بارخداحافظی کرده باز برگشته دوکان باز کرده

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۳:۰۶

چی شده؟این چه بلایی بود که سر پرسپولیس اومد؟آقا مهدی جام علی کریمی .خدایا رحم کن این حقه پرسپولیس نیست

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۳:۳۳

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا قربونت برم . پیش بینیم درست در اومد . همون بلایی رو که سر بقیه آوردند سر مهدوی کیا و کریمی هم اومد. حیف نوناااااااااااااااااااااا. نصف بازی تو آسیا مونده رو دل لنگیاااااااااااااا

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۳:۴۶

علی آقا احساسی تصمیم نگیر فوتبال ملی وپرسپولیس بهت نیاز داره ولی حاشیه روکمترکن توروخدا شکیبا باش

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۳:۵۱

تو هیچ جای دنیا به این شکل بازی خداحافظی برای اسطوره هاشون نمی گذارند.به نظر شما این کسایی که می گفتند "شان و منزلت مهدی باید..." آیا با این 5 دقیقه شان مهدی حفظ شد؟ سرمایه های ما باید این طوری از فوتبال خداحافظی کنند؟!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۵۹

خدایا از تو ممنونم که در زمانی زیستم که بزرگانی چون مهدوی کیا و کریمی و دایی زیستن و بی شک آیندگان حسرت این روزهای را که ندیدن خواهند خورد. سالها باید بگذره تا باز اسمان این سرزمین چنین ستاره های را ببیند. خداحافظ کریمی خداحافظ کیا خداحافظ نسل طلایی و خداحافظ فوتبال.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۱:۰۰

با رفتن کریمی هیچ وقت فوتبال ایران را تماشا نمیکنم. خداحافظ جادوگر و خداحافظ فوتبال ایران، از امروز به بعد فقط فوتبال خارجی میبینم. تو این سالها فقط به خاطر جادوگر فوتبال ایران رو تحمل کردم. زنده باد این مرد بزرگ که هیچ گاه دنبال باد نرفت.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۲:۱۵

منم دیگه فوتبال بازی نمی کنم... خداحفظ ای توپ خداحافظ ای مستطیل سبز.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۰

جادوگر! خداحافظی کن،چون دیگر جادوگری یادت رفته،سال اخیر در پرسپولیس فقط حاشیه درست کردی و علیه کادر فنی ومدیریت اقدام نمودی! خداحافظ!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۴۰

بنده به عنوان يك استقلالي از آقاي مهدوي كيا تقاضا دارم در بازي استقلال و داماش حضور پيدا كنند تا ما استقلالي ها از ايشان قدرداني كنيم. يكي نيست به هواداران پرسپوليس بگويد نميشد به خاطر مهدوي كيا نيم ساعت بيشتر در ورزشگاه بنشينيد تا او در حضور شما خداحافظي كند ؟نه در جلوي هواداران سپاهان آن هم با چشمهايي اشك آلود. اين بود عوض آن همه زحماتي كه مهدوي كيا براي فوتبال و پرسپوليس كشيد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۹

گل‌محمدی آخر کار خودش رو کرد من پرسپولیس بدون کریمی و مهدوی‌کیا رو نمیخوام و دیگه امکان نداره بازیا رو نگاه کنم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۰

پرسپولیس بدون مهدوی کیا و کریمی یعنی صفر. ای کاش دیروز سایر بازیکنان هم اندازه پنج دقیقه مهدوی کیا وکریمی تعصب وغیرت داشتند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۳

آخرین بازمانگان نسل طلایی هم رفتند و ما رو با خاطرات اون روزها تنها گذاشتند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۰۳

با سلام، شما واقعاً يك اسوه براي فوتباليستها بوديد. انشاء الله هر جا هستيد سالم و شاد باشيد. به فوتبال گيلان هم توجه كنيد. چون گيلانيان شما را خيلي دوست دارند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۳۷

دیروز وقتی به خانه رفتم به پسرم که پیش دبستانی می رود گفتم پرچم بالای کمدت را آماده کن تا بعد از بازی بریم بیرون من بوق میزنم و تو هم پرچم را تکان بده در طول بازی مدام پرچم سرخ پرپولیس را توی خانه چرخاند و دوید ... اما... شب با چشم گریان و اشکی خوابش برد و پرچم سرخ در بغلش بود.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۴۰

کریمی فصل قبل 12 گل زد و 8 پاس گل داد تو لیگ. تو اسیا هم 2 گل زد تا با زدن 10 گل دومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس در اسیا بشه اما چه فایده که نقشه کنار زدن کردن از قبل توسط رویانیان طراحی شده بود کریمی مثل مرد ایستاد و باج به هیچ کسی نداد ، این تفاوت کریمی با بازیکنان صداوسیمای ایران هست که بدون این رسانه اعتبار ندارن!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۷

علی کریمی را دوست داریم و خواهیم داشت خداحافظ فوتبال دیگه علاقه ای ندارم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۸ ۱۲:۰۲

نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو جادوگر

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۰ ۱۲:۱۲

برگرد!