• یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92021510400

بدترین روز ورزشی کیا

مهدوی‌کیا: دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم حتی با هامبورگ!

مهدوی‌کیا: دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم حتی با هامبورگ!

بازیکن باسابقه پرسپولیس بعد از خداحافظی از این تیم گفت: این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر همه چیز تمام شد.

بازیکن باسابقه پرسپولیس بعد از خداحافظی از این تیم گفت: این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر همه چیز تمام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی مهدوی‌کیا پس از خداحافظی از فوتبال با ناکامی در فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: دوست داشتم با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کنم اما ما در حالی که دو بار جلو افتاده بودیم نتیجه را واگذار کردیم. این بدترین حالتی بود که می‌توانستم پیش‌بینی کنم. واقعا برایم سخت بود. شرمنده هواداران شدیم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم. سخت‌تر از این نمی‌توانست باشد.

وی همچنین درباره حضور چند دقیقه‌ای‌اش در بازی بیان کرد: از قبل هم قرار بود 5 دقیقه بازی کنم و امروز هم همین اتفاق افتاد اما بدترین حالت رقم خورد و با شکست از پرسپولیس خداحافظی کردم. هواداران امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند و ممنون‌شان هستیم. شرمنده آن‌ها شدیم. امروز یکی از بدترین روزهای ورزشی‌ام بود.

مهدوی‌کیا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اگر باشگاه پرسپولیس بازی دوستانه‌ای برای خداحافظی‌اش در نظر بگیرد، حاضر به بازی خواهد شد بیان کرد: دیگر بازی نمی‌کنم و تمام شد. اگر مقابل هامبورگ هم دوستانه برگزار کنند، دیگر بازی نمی‌کنم و این آخرین بازی‌ام برای پرسپولیس بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۰

گل محمدی نه تنها آبروی مهدوی کیا و هوادارن پرسپولیس را برد بلکه کاری کرد ما هوادارن یک کینه غیرقابل پاک را از او روی قلبمان حک کنیم و در یک کلام گل محمدی باید برود.......

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۵:۱۳

غرور مهدی را شکستند حالا میخوان براش بازی خداحافظی هم بذارن.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۴

موشک دوست داشتنی فوتبال تیم باخت اما زندگی ادامه دارد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۳:۴۶

خدا پشت و پناهت اسطوره. ما سالهاست با تو شاد و سربلندیم و امروز باهات گریه کردیم. درد تو رو همه ما داریم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۱۸

اقا مهدی همیشه در قلب مایی.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۲۷

ما همه شرمنده توایم مهدی جان،تو خیلی بیشتر از اینها بر گردن پرسپولیس حق داری افسوس که تو اینجا تنها ماندی و ان وریها بیشتر قدرت رو میدونن.برو ولی همه ما منتطریم که روزی برگردی و با مربیگری تو قهرمانی رو جشن بگیریم زنده باد بزرگترین هافبک راست تاریخ ایران

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۴۶

سردار از شما توقع داریم همین امشب گل محمدی رو اخراج کنید و قرارداد ماهینی رو هم تمدید نکنید. این تیم دوباره باید به دست دایی سپرده بشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۵۴

بابا مهدی رفت علی کریمی هم رفت چه خاکی توسرمون بریزیم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۰:۵۶

اوه! چه خبرتونه بابا؟ یه جوری کامنت می‌ذارین یکی ندونه فکر میکنه اولین باختتونه! یعنی هنوز عادت نکردین؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۱:۳۵

بخدا هر چه فکر میکنم برا تسکین دل مهدی جان و هواداران چی بگم نمیدونم فقط میگم آقامهدی ان‌شاءالله تو بقیه مراحل زندگیت موفق باشی به امید روزی که رو نیمکت مربیگری پرسپولیس ببینمت.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۲:۱۴

برای هواداران متاسفم که با یه باخت همه چیز رو فراموش کردند. تا نیم فصل کسی فکرشو نمیکرد که تیم به فینال بیاد اما گل محمدی این کار رو کرد کسی فکرش رو نمیکرد که بالاتر از رده سیزدهم بیاییم ولی گل محمدی اینکار رو کرد پنالتی بیشتر درصدش به شانسه گل محمدی که دیگه نمیتونست بره پنالتی بزنه. بجای تخریب مربی بیایید حمایتش کنیم سال دیگه دو جام برامون بیاره!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۵:۱۱

مهدی جان بیا و در کادر قرمزها شریک باش. تیم ما هیچ برنامه خاصی برای برد نداشت.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۵:۲۰

تیمی که چنین بازی حساسی رو پیش رو دارد ایا نبابد چنان مقتدرانه وارد زمین بشه که تو نیمه اول با نتیجه قابل توجه به سراغ نیمه دوم بره یعنی طوری که نیمه دوم تشریفاتی بشه دل بستن به دفاع و پنالتی سیستم سالهای قجر بوده. خواهشا بپذیرید که ما به خودمان باختیم نه به سپاهان..متاسفانه هیچ سیستمی نداشتیم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۶:۰۲

از شتر پرسیدند چرا گردنت کجه؟ جواب داد مگه کجام راسته! دوستان عزیز، سیستم مدیریتی بر ورزش و تیم‌های ورزشی، کلا غلط و اشتباه بوده و ما ستاره‌ها و استعداد‌های فراوانی‌ را از دست داده ایم، فوتبال ما که برنامه‌ریزی درستی‌ نداره و درخشش تیم‌های ما تاکنون بر همّت،غیرت و شایستگی ورزشکاران یا مربیان بوده و هست، تا زمانی‌که مثل کشور‌های پیشرفته سیستم برنامه ریزی و شایسته سالاری حاکم نشود، پیوسته شاهد ناکامی‌های دیگری هم خواهیم بود! درود بر قهرمانان راستین ملی‌ و کوشندگان راه افتخار برای میهن! یک استقلالی از آلمان

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۶:۵۵

مهدوي كيا ساده امد قوي بازي كرد و ساده رفت مثل اب...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۷:۴۵

آخه کسی نیست به گل محمدی بگه اگه مهدوی کیا دیروز بیش از 5 دقیقه بازی می کرد؟ می باختی چه می شد. درهمین 5 دقیقه 2 سانتر مهدوی کیا 2 فرصت گل خطرناک ایجاد کرد. مطمئناً اگر بیشتر فرصت بازی پیدا می کرد امکان داشت پرسپولیس درهمان وقت اضافه کار را تمام کند. مهدوی کیا هم بلد بود به حریف پاس گل بده. مهدوی کیا هم بلد بود فقط دنبال بازکن سپاهان بدوه و فرصت گل بهشون بده. واقعاً مهدوی کیا چه از حقیقی و کلاه کج و نوری وحتی کریمی کم داشت که گل محمدی در نیم فصل دوم واین بازی اجازه نداد هواداران شاهد هنرنمایی هایش باشند؟ پرسپولیس با امثال گل محمدی وبازیکنانی که برای خودشان بازی می کنند نه تیم و عمداً به هم پاس نمی دهند هرگز به جام نخواهد رسید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۱۸

گل محمدی با آوردن هادی نوروزی به بازی برد را به سپاهان تقدیم کرد باورم نمیشه علی آقا رفت بی اون آینده پرسپولیس چی میشه با کاپیتانی امثال نوروزی.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۲۷

من خودم یه استقلالیم ولی مهدوی کیا برای کل ایران عزیز بود و هست و خواهد بود واقعا مظلومانه خداحافظی کرد با اینجوری رفتنش ناراحت شدم و (یه حرف برای یحیی؛ ناسلامتی یه روز با هم همبازی بودین).

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۶

من هم؛ ولی در یک کلام یک سوال: چه منطقی می پذیرد که انصاری فرد را با نوروزی عوض باید کرد؟ برای یحیی متاسفم و واقعا برای مهدی مهدوی کیا که تنها 4 گوشه زمین را بوسید خیلی ناراحتم. تنها جایی بود که دلم برای بازیکنی سوخته بود.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۸

بنده به عنوان يك استقلالي از آقاي مهدوي كيا تقاضا دارم در بازي استقلال و داماش حضور پيدا كنند تا ما استقلالي ها از ايشان قدرداني كنيم. يكي نيست به هواداران پرسپوليس بگويد نميشد به خاطر مهدوي كيا نيم ساعت بيشتر در ورزشگاه بنشينيد تا او در حضور شما خداحافظي كند ؟نه در جلوي هواداران سپاهان آن هم با چشمهايي اشك آلود. اين بود عوض آن همه زحماتي كه مهدوي كيا براي فوتبال و پرسپوليس كشيد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۴۱

بنده به عنوان يك استقلالي از آقاي مهدوي كيا تقاضا دارم در بازي استقلال و داماش حضور پيدا كنند تا ما استقلالي ها از ايشان قدرداني كنيم. يكي نيست به هواداران پرسپوليس بگويد نميشد به خاطر مهدوي كيا نيم ساعت بيشتر در ورزشگاه بنشينيد تا او در حضور شما خداحافظي كند ؟نه در جلوي هواداران سپاهان آن هم با چشمهايي اشك آلود. اين بود عوض آن همه زحماتي كه مهدوي كيا براي فوتبال و پرسپوليس كشيد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۸:۵۹

سخنی چند با رویانیان و گل محمدی، دایه های مهربانتر از مادر. یحیی گل محمدی! با توأم؛ تو که با غرور بیجات همه ما هوادارا رو له کردی. زیر پاهات، زیر غرورت. تو که به مهدوی کیا گفتی به درد فوتبال نمیخوری و نمیتونم بهت بازی بدم. فکر کردی کی هستی؟ سکوت کردیم که نگویی پرسپوليس را وارد حاشیه کردند. ولی حالا میگویم برو. برو و پشت سرت را هم نگاه نکن. تو به پرسپوليس و هواداراش خیانت کردی اونم با غرور بیجات. محمد رویانیان! تو هم برو . پولهایت را هم ببر. امشب آبروی فوتبال را بردید. نه، آبروی پرسپوليس را بردید. پرسپوليس به تو و پولهایت و امثال تو نیاز ندارد. پرسپوليس غیرت میخواهد پرسپوليس بازیکن باغیرت میخواهد پرسپوليس, کریم باقری ها میخواهد پرسپوليس, عابدزاده ها میخواهد پرسپوليس, مهدوی کیا ها میخواهد پرسپوليس, علی کریمی ها میخواهد پرسپوليس, افشین پیروانی ها میخواهد حمید استیلی ها میخواهد , بهروز رهبری فرد ها میخواهد پرسپوليس بی‌تعصبهایی مثل تو و یحیی گل محمدی نمیخواهد پرسپوليس بازیکن میلیاردی و چند صد میلیونی نمیخواهد پرسپوليس غیرت میخواهد...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۴

تا امثال کفاشیان و گل محمدی و ... توی فوتبالمون هستن همینه از دیشب تا بحال دارم منفجر میشم کاش...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۹

مرسی از خبرهای خوب و به روزتون.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۰

اين بود قدرداني كجا بودند بزرگان؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۸

با سلام، آقای گلمحمدی ثابت کرد برای هیچ کس احترام قائل نیست این حرکت را دیروز به عینه دیدیم خصوصاً مهدوی کیا، گل محمدی برای پرسپولیس بسیار کوچک است حیف نیست سردار تیم به این بزرگی را داده‌ای به گل‌محمدی لطفا از خواب بیدار شو این پرسپولیس ایران است.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۹

آبروي هرچي تهرانيه بردين!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۰۵

آقای امید حامدی عزیز پرسپولیس آبروی همه ما رو برد نه فقط تهرونیها رو. من بچه کنگان هستم ازجنوبی نرین نقطه ایران .هم مرز با کشور امارات.دیشب نتونستم بخابم .همش یه بغض توی گلوم هست .کاش یحیی غرورش رو میشکست نه پرسپولیس رو .به خدا قسم آقا مهدی و علی کریمی بهترین بازیکنای امسال پرسپولیس بودن نمیدونم این که یحیی گفته بود مهدی از لحاط فنی به درد نمی خوره یعنی چه .شایدم سطح سواد مربیگری یحیی به کلاس فوتبالی آقامهدی قد نمیده.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۵

سلام میخواهم به مهدی بگویم مهدی جان تنها دلیل اینکه در پرسپولیس بود حسادت برخي به تو بود آنها نتوانستند ببینند که مهدی تمام شدنی نیست آنها ميدانستند هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس در حد مهدی نیست ولی نتوانستند قبول کنند چون حسادت به مهدی چشمشان را گرفته بود. برخي به همگان ثابت کردند که از مربیگری فقط نشستن روی نیمکت را می فهمند و لاغیر از رویانیان تقاضا دارم پرسپولیس را از دست یحیی نجات دهد عاجزانه خواهش می کنم بیشتر از این دل هواداران و مهدی را خون نکند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۶

یکی از سخت ترین روزهای فوتبالی عمرم بود هیچوقت فراموش نمیکنم هنوزم بغض دارم و فقط صحنه های بازی و خداحافظی غریبانه کاپیتان کیا جلوی چشمم است علی کریمی هم که داغمون رو تازه تر کرد کاشکی یه ذره از شانس آبی ها برا ما بود...!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۱:۵۵

آقای مهدوی کیا برای شما آرزوی سعادت و تندرستی دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید ما ایرانی ها عادت داریم هر چیز خوبی که داریم قدرش را ندانیم به امید موفقیت های روز افزون شما.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۶

مهدی جان برایت آرزوی موفقیت در عرصه مربیگری را دارم تا باز هم افتخاری برای ایران و ایرانی در سرتاسر جهان باشی به امید آن روز.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۲:۵۶

من خیلی متاسفم برای اسطوره های ایران در دنیا و آسیا آقایان علی کریمی و مهدی مهدوی کیا ای کاش یک بار دیگر بازی اینها را در سالهای آینده میدیدم به خدا الان که دارم این متن را می نویسم اشک از چشمهایم پایین میاید نمی دانم چکار کنم خیلی ناراحتم دیشب اصلا خوابم نبرد چرا فوتبال ما داره اینجوری میشه همراه من 09176225091 یاسوج مرکز آموزش جهاد کشاورزی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۱۹

پرسپولیس فقط به خاطر هادی نوروزی باخت شما را به خدا نوروزی را بفرستید خونه حقوق ملیاردی بدید به نفع تیمه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۲۵

یحیی تورا خدا برو دل ما رو شکستی اخه این چه تیمی بود با اون ترکیب مسخره که اصلا جرات حمله نداشت. به نظر من پرسپولیس 10نفره بود اخه از کلاه کج چی دیدیم متنفرم از بازی غلام رضایی تو مهاجم بشو نیستی از مدیریت باشگاه میخوام درسال بعدفقط بازیکن جوان بگیره. نوروزی-غ رضایی- کلاه کج- پرویچ- ولاتکو- نوری- نیلسون را در لیست مازاد بذارید فوتبال اینها تمام شده و مربی مثل مربی فولاد بیاره میبیند با جوانها چه‌جوری کار میکنه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۳:۵۵

من به عنوان هوادار پرسپولیس از آقای رویانیان می خواهم که آقای دایی را برای سرمربیگری در فصل آینده برای پرسپولیس انتخاب کنند.و علی کریمی را از خداحافظی منصرف کنند.مهدوی کیا دوستت داریم همیشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۶:۵۷

مهدی جان دوست داریم و همیشه در قلب ما جا خواهید داشت و از آقای رویانیان عاجزانه خواهش میکنم برای فصل بعد از آقای علی دایی به عنوان سر مربی استفاده کند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۷:۱۱

من يك استقلالي هستم وازقهرماني استقلال وباخت پرسپوليس بي اندازه شادمان گشتم اماآنچه دوچندان مرا ناراحت كرد خدا حافظي مظلومانه مهدوي كيا مودب ترين بازيكن پرسپوليس بود.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۷:۱۹

چه استقلالی چه پرسپولیسی... همه دیروز برای مهدی اشک ریختن... این یعنی همه چیز جام نیست آقایون...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۸ ۱۷:۳۸

آقای مهدوی کیا بهتر نیست دراین موقعیت حساس تیم احساسی برخورد نکنیدتا باعث تخریب تیم نشه.