• پنجشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92021912932
  • خبرنگار : 71381

احمدزاده کرمانی پس از ثبت نام: هنوز به گفتمان سوم تیر احمدی‌نژاد باور دارم

احمدزاده کرمانی پس از ثبت نام: هنوز به گفتمان سوم تیر احمدی‌نژاد باور دارم

احمدزاده کرمانی گفت: در دولتم از هرکس که معتقد به خرد، اجماع و استفاده از آرای نخبگان و کارشناسان در کارهای بزرگ باشد، بهره می‌گیرم.

احمدزاده کرمانی گفت: در دولتم از هرکس که معتقد به خرد، اجماع و استفاده از آرای نخبگان و کارشناسان در کارهای بزرگ باشد، بهره می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مستقر در ستاد انتخابات کشور، احمدزاده کرمانی در بدو ورود به وزارت کشور جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان این‌که هدف من تحقق حماسه سیاسی است، اظهار کرد: شعار متناسب با شرایطمان، دولت جوان، عدالت، قانون‌گرایی و وفاق ملی است.

وی با بیان این‌که انتقادات من به احمدی‌نژاد از جنس انتقادات درون‌گفتمانی است، تصریح کرد: هنوز به گفتمان سوم تیر احمدی‌نژاد باور دارم، زیرا می‌تواند منشاء گفتمان سازی مجدد و منشاء رای‌سازی در کشور باشد.

احمدزاده کرمانی افزود: در حاشیه همه دولت‌ها از رجایی، هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد جریانات با سوءاستفاده از ظرفیت‌های قانونی مبادرت به سوءاستفاده و القاء اندیشه‌های غلط کرده‌اند و منشاء انحراف در حوزه اقتصادی و نظم عمومی جامعه شده‌اند.

این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، با بیان این‌که امیدوارم تایید صلاحیت شوم، در رابطه با نحوه بهره‌گیری از نظر مرجعیت در دولت خود گفت: معتقدم نهاد حاکمیت و دولت در ایران برآمده از مذهب و دین است.

به گزارش ایسنا، روح‌الله احمدزاده کرمانی پس از انجام مراحل ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری در نشستی مطبوعاتی در جواب این سوال که آیا به نفع مشایی یا کاندیدای دیگری کنار می‌روید، گفت: هرکس در فضای انتخابات وارد می‌شود، براساس اصول و برنامه است و خوب است هر ائتلاف یا کنار رفتن قبل از ورود جدی به عرصه انتخابات اتفاق افتد.

وی در رابطه با نحوه ارتباط ایران با لبنان و فلسطین گفت: سیاست خارجی در جمهوری اسلامی ایران یک دکترین اعتقادی است و ما مرزهای جمهوری اسلامی ایران را در ارتباط با دفاع از همه مستضفعان عالم تعیین می‌کنیم و امروز جمهوری اسلامی مرزهای خود را در لبنان، فلسطین، سوریه و هر ملت تحت ستم دیگر در عالم تعریف کرده است.

احمدزاده کرمانی در جواب این سوال که چون شما نزدیک به آقای احمدی‌نژاد هستید، فکر می‌کنید پس از پایان ریاست جمهوری‌شان چه کار خواهند کرد، گفت: من آقای احمدی‌نژاد را انسانی مومن، انقلابی، شجاع، مردمی، ولایتمدار و استکبارستیز می‌دانم و ایشان را فرصتی برای نظام به حساب می‌آورم که در اتمام دولت نیز در سنگر خدمت به مردم حضور خواهند داشت.

وی همچنین در جواب سوالی در مورد جریان انحرافی گفت: هر دولتی حاشیه‌هایی دارد و وجود انحراف توجیهی برای زیر سوال بردن کلیت دولت نیست.

احمدزاده کرمانی در پاسخ به این پرسش که آیا مشایی در انتخابات شرکت می‌کند، تصریح کرد: من از دوستان مشایی نیستم، بلکه از دوستان نزدیک احمدی‌نژاد هستم، پس در این مورد اطلاعی ندارم.

وی در جواب این سوال که در دولت خود از روحانیت بهره خواهید گرفت و چرا آقای احمدی‌نژاد این کار را نکرده است، گفت: تجربه تاریخی نشان داده هرگاه جریان مشروطه‌خواهی مقابل مشروع‌خواهی و نهاد دولت مقابل روحانیت قرار گرفته است، به زمین خورده است و در مورد دولت آقای احمدی‌نژاد بهتر است از خودشان سوال کنید.

وی در جواب این سوال که چرا از دولت بیرون آمده‌اید، گفت: من با اطرافیان دولت مشکل داشتم و بیرون آمدم، اما خود را به آرمان‌های سال 84 احمدی‌نژاد نزدیک می‌دانم و هیچ مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته‌ام.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha