• یکشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92022214867
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا خبرداد:

افزایش خدمات غیرحضوری به مشمولان با بهره‌مندی از فن‌آوری

افزایش خدمات غیرحضوری به مشمولان با بهره‌مندی از فن‌آوری

رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا گفت: با بهره‌مندی هرچه بیشتر از فن‌آوری‌ها، سعی داریم، ارائه خدمات غیرحضوری به مشمولان را افزایش دهیم.

رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا گفت: با بهره‌مندی هرچه بیشتر از فن‌آوری‌ها، سعی داریم، ارائه خدمات غیرحضوری به مشمولان را افزایش دهیم.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سیدحمید صدرالسادات در نشست هم‌اندیشی و توجیهی با کارشناسان حوزه‌های علمیه، درباره برنامه‌های کلان سازمان وظیفه‌ عمومی گفت: سازمان وظیفه عمومی در دو بخش عمده مسئولیت قانونی دارد، یک بخش آن تأمین نیروی مورد نیاز نیروهای مسلح و همچنین مشارکت جوانان در امر دفاع و امنیت کشور است، بخش دوم این مسئولیت، رسیدگی به انواع درخواست‌های مشمولان در زمینه خدمت وظیفه عمومی است.

وی افزود: درخواست‌های مشمولان شامل انواع معافیت‌های دائم و موقت، مجوزهای خروج از کشور و صدور مجوز تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان است.

صدرالسادات تصریح‌کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان و تسریع و تسهیل در انجام امور مربوط به وظیفه عمومی سعی بر آن دارد تا با بهره‌مندی هرچه بیشتر از فن‌آوری‌ها، ارائه خدمات غیرحضوری به آنان را افزایش دهد.

در ادامه، سرهنگ حجت‌الله واعظی‌نژاد معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی برای طرح موضوعات مربوط به امور تحصیلی طلاب به منظور ارتقاء و پیشرفت کارها، ایجاد تعامل بیشتر بین سازمان وظیفه‌عمومی و حوزه‌های علمیه، تشریح و تبیین آخرین مقررات و معرفی سامانه صدور معافیت تحصیلی آنان بیان کرد.

همچنین حجت‌السلام رضوانی نسب مدیرکل امور طلاب حوزه‌های علمیه با تأکید بر تعامل هر چه بیشتر سازمان وظیفه عمومی با حوزه علمیه درباره مسائل مربوط به معافیت تحصیلی طلاب، مطالبی را عنوان کرد و در پایان از رؤسا و مدیران سازمان وظیفه عمومی با اهدای لوح یاد بود تقدیر و تشکر کردند.

بازدید کارشناسان وظیفه‌عمومی از دفاتر پلیس+10 تهران

به گزارش ایسنا، بازرسان و کارشناسان وظیفه‌عمومی به منظور انتقال قوانین و دستورالعمل‌های جدید و برطرف‌کردن نواقص دفاتر پلیس +10 مستقر در سطح شهر تهران از این دفاتر بازدید کردند.

سرگرد ربیع‌پور سرپرست گروه بازرسی مرکزوظیفه عمومی تهران‌بزرگ در این باره گفت: تاکنون از 50 دفتر در مناطق جنوب تهران (شهرری)، جنوب‌غربی، جنوب‌شرقی و غرب بازدید شده که ضمن آموزش، در مورد فرآیند درخواست‌ها، انتقال قوانین و دستورالعمل‌های جدید و نواقص احتمالی توضیحاتی لازم به کاربران و مدیران این دفاتر ارائه شد و امید است با تداوم این طرح شاهد خدمت‌رسانی بهتر به ارباب رجوع باشیم.

به گفته وی این بازدید از 26 فروردین‌ماه آغاز شد.

انتهای‌پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha