• چهارشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 92030100214
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

کلاهبرداری با عنوان رییس بانک

کلاهبرداری با عنوان رییس بانک

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان رییس بانک از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان رییس بانک از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، سرهنگ «محسن عطار» افزود: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از فردی مراتب در دستور کار عوامل تخصصی پلیس قرار گرفت که در انجام این بررسی‌ها مالباخته اظهار کرد فردی به هویت «اسماعیل خ» را در منزل یکی از دوستانش ملاقات کرده و این شخص خود را مدیر شرکت توزیع مواد غذایی و رییس شعبه‌ی یکی از بانک‌های دولتی در زاهدان معرفی و با ابراز این سخنان وی را اغفال کرده است.

وی گفت: بنا بر ادعاهای این مالباخته متهم پس از اغفال طعمه‌های خود از آنان درخواست می‌کرد تا با سرمایه‌گذاری در شرکتش در سود شرکت سهیم شوند و اظهار می‌کرد که مبلغ حاصل از این سود را به حساب آنان واریز می‌کند.

همچنین این مالباخته افزود: در همین رابطه مبلغ 300 میلیون ریال وجه نقد در اختیار وی قرار داده و تاکنون که بیش از یک سال می‌گذرد هنوز هیچ سودی دریافت نکرده و متهم از انجام تعهدات خود اجتناب می‌کند.

عطار خاطر نشان کرد: با توجه به ادعاهای مالباخته تحقیقات پلیس برای شناسایی متهم آغاز که در این تحقیقات مشخص شد این متهم افراد دیگری را نیز با استفاده از همین شیوه اغفال و مبالغی را از آنان دریافت کرده که با شناسایی این مالباختگان میزان کلاهبرداری‌های این متهم 640 میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس آگاهی استان یادآور شد: پس از مدت‌ها اقدامات تخصصی و اطلاعاتی این کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات انتظامی دستگیر شد که در انجام بررسی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد که با توجه به شواهد و مدارک موجود این کلاهبردار 640 میلیونی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha