• دوشنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92031307713
  • خبرنگار : 71431

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه پلاستیک

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه پلاستیک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه پلاستیک خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه پلاستیک خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعات 1:30 بامداد روز دوشنبه از طریق مرکز 125 در جریان وقوع یک مورد حریق گسترده در جنوب شرق پایتخت قرار گرفت و به دنبال آن آتشنشانان ایستگاه‌های 63، 66 و 37 را به همراه آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام کرد.

وی محل حادثه را یک کارخانه تزریق پلاستیک در جاده خاوران روبروی عباس‌آباد اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که لوله‌ای به مساحت تقریبی 250 مترمربع که مملو از اجناس پلاستیکی و دستگاه‌های ساخت و تزریق پلاستیک است کاملا شعله‌ور شده و یک کارگر نیز در میان شعله‌های آتش محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع برق محل به شکل همزمان عملیات نجات کارگر و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش نشانان کارگر 26 ساله افغان را که از ناحیه دست‌ها و صورت دچار سوختگی شده بود از میان شعله‌های آتش خارج کرده و به عوامل اورژانسی در محل تحویل داده‌اند.

ملکی با اشاره به عملیات مهار و اطفای حریق در این سوله به ایسنا گفت: گروهی دیگر نیز همزمان شعله‌های آتش را به اماکن مجاور بود مهار کرده و پس از آن آتش را به طور کامل اطفاء کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران میزان خسارت مالی به جا مانده از این حریق را بالا ارزیابی و تصریح کرد: علت این حادثه بروز نقص در دستگاه ساخت پلاستیک تشخیص داده شده است.

به گفته ملکی آتش‌نشانان در ساعت 2:35 بامداد پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha