• شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92032515254
  • خبرنگار : 71489

غفوری فرد: برای روحانی آرزوی موفقیت می‌کنم

غفوری فرد: برای روحانی آرزوی موفقیت می‌کنم

حسن غفوری فرد دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران با تشکر و قدردانی از حضور پرشور ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای رییس جمهور منتخب مردم، آرزوی موفقیت کرد.

حسن غفوری فرد دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران با تشکر و قدردانی از حضور پرشور ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای رییس جمهور منتخب مردم، آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به این شرح است:تشکر و قدردانی و سپاس از حضور شکوهمند ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در خلق حماسه بزرگ و بی‌نظیر 24 خرداد 92 و خلق جلوه‌هایی به یاد ماندنی در پای صندوق‌هی رای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا.

رفتارهای سیاسی و اخلاق کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و هواداران آنان، قبل و بعد از انتخابات؛ نشانگر اوج رشد و بلوغ آگاهی سیاسی مردم شریف و شهیدپرور ایران و رجال و احزاب ساسی در این شرایط ویژه و حساس تاریخی در کشور بود.

بی‌شک لطف خداوند متعال و روح پرفتوح شهدا و امام شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خلق این حماسه اسلامی و ملی مردم ما را یاری نموده است و بهترین انتخاب را برای رهنمون ساختن کشور به سوی توسعه پایدار، اعتدال و پیشرفت رقم خواهد زد.

در نهایت به جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی منتخب محبوب و دوست داشتنی مردم غیور ایران اسلامی که ان‌شاءالله سفیر آرامش، تعهد، ایمان، اخلاق، پیشرفت و عدالت برای کشور خواهند بود و احیای فرهنگ و تمدن بزرگ اسلامی در راس برنامه‌های ایشان خواهد بود تبریک عرض می‌نماید و برای بقیه کاندیداها که یک رقابت اخلاقی و اسلامی را به نمایش گذاشتند آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

سلام و درود همه انبیا و اولیای الهی بر مردم خوب و مومن و انقلابی ایران و بر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و بر همه خدمت‌گزاران این نظام مقدس.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha