• یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92032615907
  • خبرنگار : 71431

در مسیر اتوبان تهران – ساوه رخ داد؛

واژگونی تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل

واژگونی تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل

یک تانکر 30 هزار لیتری حامل گازوئیل ظهر روزشنبه در مسیر اتوبان تهران – ساوه واژگون و سبب انسداد بخش‌هایی از مسیر شد.

یک تانکر 30 هزار لیتری حامل گازوئیل ظهر روزشنبه در مسیر اتوبان تهران – ساوه واژگون و سبب انسداد بخش‌هایی از مسیر شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه واژگونی یک تانکر در ساعت 13:17 به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد و این ستاد، آتش‌نشانان ایستگاه 59 و 16 را به همراه خودروهای فوماتیک و کف و تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه واقع در کیلومتر 14 اتوبان تهران – ساوه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه از آتش‌نشانی شهرستان‌های اطراف در محل حضور داشتند، اضافه‌کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک تانکر 30 هزار لیتری حامل گازوئیل حین حرکت در اتوبان با یک دستگاه وانت تصادف کرده و پس از انحراف از مسیر اولیه و برخورد با گاردریل، واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه واژگونی این تانکر سبب انسداد دو لاین از مسیر و ترافیک سنگین شده بود، خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور با حضور در محل اقدامات خود برای روان‌سازی ترافیک را انجام دادند.

ملکی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان در محل حادثه در اقدامی همزمان، راننده مجروح وانت را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گفته وی، راننده کامیون نیز پیش از رسیدن امدادگران خود از کابین خارج شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه قسمت کابین کامیون کاملا شعله‌ور شده و احتمال سرایت آن به تانکر و همچنین گازوئیل‌هایی که به سطح اتوبان ریخته بود، وجود داشت به ایسنا گفت: آتش‌نشانان به سرعت اقدام به کف‌پاشی به کامیون کرده و این تانکر و سطح خیابان را غرق در کف کردند تا از سرایت شعله‌های آتش به آن جلوگیری کنند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از خاموش‌کردن شعله‌های آتش، ‌اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و با استفاده از یک دستگاه جرثقیل، تانکر را به حالت اولیه بازگردانده و مسیر را بازگشایی کردند.

وی با اشاره به تحقیقات پلیس راهور برای اعلام علت این حادثه، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان تهران پس از پاکسازی مسیر از گازوئیل‌ها، به عملیات خود در ساعت 15:15خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha