• یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 92032615924
  • منبع : نمایندگی گیلان

مشارکت 98.64 درصدی مرزنشینان بندرآستارا در خلق «حماسه‌ی سیاسی»

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرآستارا از مشارکت 98.64 درصدی مرزنشینان این خطه از میهن اسلامی در خلق «حماسه‌ی سیاسی» خبر داد.

فرماندار شهرستان بندرآستارا از مشارکت 98.64 درصدی مرزنشینان این خطه از میهن اسلامی در خلق «حماسه‌ی سیاسی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ی گیلان، دکتر «کیوان اسدپور»، ظهر امروز در کنفرانس خبری با خبرنگاران جزییات یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تشریح و خاطرنشان کرد: از 56 هزار و 578 آستارایی واجد شرایط شرکت در انتخابات 55 هزار و 809 نفر آرای خود را در 91 شعبه اخذ کردند که این آمار نشان‌دهنده‌ی آن است که 98.64 شهروندان این شهرستان در خلق «حماسه‌ی سیاسی» نقش داشتند.

وی ادامه داد: پیروز اصلی میدان رقابت انتخابات، ملت سرافراز و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی است و منتخبان مردم باید در راستای عمران، آبادانی و برطرف کردن مشکلات کشور تلاش کنند.

اسدپور در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر آستارا افزود: پس از پایان شمارش آرا، «سجاد موسوی پته‌خور» با کسب 6 هزار و 530 رأی، «یوسف رازی» 5 هزار و 474 رأی، «بهمن پریان» 5 هزار و 442 رأی، «فرهاد محسنی» 5 هزار 333 رأی، «سیاوش کریمی‏‌نژاد» 5 هزار 124 رأی، «کیکاوس(کیوان) فتحعلی‏زاده» 5 هزار و 16 رأی و «فرشاد پورافقی» 4 هزار و 648 رأی و کسب اکثریت آرا به عضویت شورای اسلامی 7 نفره شهر آستارا درآمدند.

وی ادامه داد: «احد نجار» با کسب 4 هزار و 598، «شهرام دولت ترکپور» 4 هزار و 451 و «اسماعیل محسنی خانقاه» با 3 هزار و 695 رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان آستارا در پایان سخنانش تصریح کرد: طبق قانون انتخابات، پس از اعلام رسمی نتایج، کاندیداهایی را که نسبت به مسایل مختلف انتخابات اعتراض و یا شکایاتی دارند می‏‌توانند ظرف مدت 48 ساعت، شکایات خود را به شکل مکتوب و رسمی به ستاد انتخابات شهرستان آستارا مستقر در فرمانداری ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، بندر مرزی آستارا با 86 هزار و 757 نفر جمعیت، غربی‌ترین شهرستان استان گیلان است که با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان همسایه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha