• جمعه / ۷ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92040703511
  • خبرنگار : 71404

صفا آقاجانی:ستاره‌های پیشکسوت سینما و تلویزیون «مدرسه مادربزرگ‌ها» را دیدنی کردند

صفا آقاجانی:ستاره‌های پیشکسوت سینما و تلویزیون «مدرسه مادربزرگ‌ها» را دیدنی کردند

«آخی، یادش بخیر‌» این دیالوگی است که وقتی خاطرات صفا آقاجانی -بازیگر نقش «هما» در سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» را می‌پرسیم، می‌شنویم.

«آخی، یادش بخیر‌» این دیالوگی است که وقتی خاطرات صفا آقاجانی -بازیگر نقش «هما» در سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» را می‌پرسیم، می‌شنویم.

او می‌گوید: آن زمان که نقش هما را در «مدرسه مادربزرگ‌ها» در کنار هنرمندان بزرگی بازی می‌کردم خیلی جوان‌تر بودم و اکثر خانم‌هایی که در کنارم بودند حداقل 65 سال سن داشتند که خیلی از آنها دیگر الان نیستند. یاد اکثریت آنها بخیر، یاد بزرگانی مثل زنده یاد مهری ودادیان‌، پروین‌دخت یزدان پناه‌، فرخ لقا هوشمند و ... بخیر که دیگر در جمع ما نیستند.

***خوشحالم که نقش کوتاهم در«مدرسه مادربزرگ ها دیده شد»

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به تجربه بازی‌اش در سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» گفت: نقش هما در مدرسه مادربزرگ‌ها با وجود کوتاه بودن خیلی معروف شد و من خوشحال شدم که کارم دیده شد ولی در آن زمان به خاطر اینکه باردار بودم نتوانستم خیلی در خدمت دوستان قرار بگیرم و مدت کوتاهی در کنار آنها مقابل دوربین رفتم اما همین مدت کوتاه برایم کلی خاطره بود و بعد از سریال هم با هنرمندان ارتباط تلفنی داشتم.

وقتی از آقاجانی پرسیدم بهترین خاطره‌ای که از «مدرسه مادربزرگ‌ها» دارد چیست به یاد آن روزها افتاد و گفت: در آن دوره که در «مدرسه مادربزرگ‌ها» ایفای نقش داشتیم مساله باردار‌ی‌ام در پشت صحنه ماجراهای جالبی را به همراه داشت که الان تمام آنها برایم خاطره شده‌اند. آن سال‌ها تمام هنرمندان خانم از من مثل دخترشان مراقبت می‌کردند و همیشه تمام حواسشان به من بود که مشکلی برایم پیش نیاید. یاد تمام بزرگانی که به من لطف داشتند بخیر.

***تهیه کننده«مدرسه مادربزرگ‌ها»اجازه نمی‌داد قصه از مسیر اصلی‌اش منحرف شود

وی در ادامه درباره تهیه‌کنندگی سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» اینگونه بیان کرد: یکی از اتفاق‌های خوب مدرسه مادربزرگ‌ها کار خانم فرشته طائر پور بود که اجازه نمی‌داد قصه از مسیر اصلی‌اش منحرف شود به همین خاطر بود که این سریال توانست یک کمدی اجتماعی خوبی از آب در بیاید و در نهایت مساله درس خواندن کم سوادان به یک سریال زیبا تبدیل شود.

او گفت: سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» علی رغم موضوع کمدی‌اش فقط قصدش خنداندن نبود ولی در عین حال یک مجموعه‌ی شیرین و دلچسب شد.

***حضور ستارگان پیشکسوت سینما و تلویزیون«مدرسه مادربزرگ ها»را دیدنی کرد

آقاجانی در پایان یکی دیگر از دلایل موفقیت سریال «مدرسه مادربزرگ‌ها» را حضور ستاره‌های پیشکسوت سینما و تلویزیون دانست و افزود: حضور پیشکسوتان بزرگی مثل زنده یاد مهری و دادیان‌، فرخ لقا هوشمند،‌ پروین‌دخت یزدان پناه‌، پری امیر حمزه، مژگان عظیمی‌، ابراهیم آبادی‌ و ... توانست مدرسه مادربزرگ‌ها را دیدنی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha