• دوشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 92041005568
  • منبع : بوشهر

فرماندار تنگستان:

مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه به خصوص برای اقشار کم درآمد است

مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه به خصوص برای اقشار کم درآمد است

ایسنا/بوشهر فرماندار تنگستان در جلسه کمیته عمران و شهرسازی شهرستان با قدردانی از تلاش خیرین مسکن ساز گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه به خصوص برای اقشار کم درآمد است که به همین منظور انجمن خیرین مسکن ساز در سالهای اخیر گام موثر و بزرگی را در این زمینه برداشته است.

فرماندار تنگستان در جلسه کمیته عمران و شهرسازی شهرستان با قدردانی از تلاش خیرین مسکن ساز گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه به خصوص برای اقشار کم درآمد است که به همین منظور انجمن خیرین مسکن ساز در سالهای اخیر گام موثر و بزرگی را در این زمینه برداشته است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، احمد جعفری نسب افزود: طی سال‌های اخیر کارهای بزرگی در زمینه ساخت مسکن در کل کشور شاهد هستیم که بخشی از این کار بزرگ مدیون تلاش‌ها و زحمات خیرین است.

جعفری نسب اظهارداشت: در حال حاضر پروژه 100 واحدی مسکن خیرین آماده بهره برداری است که امیدواریم با اتمام محوطه سازی و فضای سبز هرچه سریع تیر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

جعفری نسب احداث این تعداد واحد مسکن را امری مهم و در خور تحسین دانست و گفت: بیشترین تعامل بین خیرین و دولت در دولت‌های نهم و دهم جهت ساخت مسکن و مدرسه بوده است.

جعفری نسب گفت: اگر انسان بتواند باری را از دوش محرومین بردارد و یا غمی را از دل آن ها بزداید به یقین مشمول توفیق الهی شده است.

وی خطاب به مسئولین شهرستان گفت: فصل توزیع اعتبارات است و مسئولین شهرستانی پروژه‌های خود مدون و جهت جذب اعتبار لازم به مدیران ارشد خود ارائه تا اعتبار مورد نظر در شورای برنامه ریزی استان لحاظ شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان هم در این جلسه گفت: از سال 84 جهت رفع محرومیت‌ها در خصوص مسکن این انجمن شکل گرفت است.

حسین شهبازی افزود: 100 واحد مسکن خیرین اهرم آماده تحویل به متقاضیان می باشد و متقاضیان می بایست با دریافت سند جهت تکمیل پرونده وام به بانک مربوطه مراجعه و قراردادهای لازم را منعقد نمایند.

شهبازی بیان کرد: در استان بوشهر 825 واحد در قالب 13 پروژه توسط انجمن خیرین مسکن ساز در دست ساخت می باشد.

شهبازی گفت: از تعداد 825 واحد در حال ساخت 450 واحد آن در به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha