• سه‌شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92041106385
  • خبرنگار : 71234

جوکار در گفت‌وگو با ایسنا:

تشکیل کابینه‌ای کارآمد در زنده نگه داشتن امید در مردم موثر است

 تشکیل کابینه‌ای کارآمد در زنده نگه داشتن امید در مردم موثر است

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متعهد و به دور از گرایش‌های سیاسی می‌تواند احساس امید و نشاط ایجاد شده در بین مردم بعد از خلق حماسه سیاسی را ادامه دهد.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متعهد و به دور از گرایش‌های سیاسی می‌تواند احساس امید و نشاط ایجاد شده در بین مردم بعد از خلق حماسه سیاسی را ادامه دهد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بعد از خلق حماسه سیاسی در انتخابات حس امید و نشاطی دربین مردم به وجود آمد که طبیعتا تشکیل کابینه‌ای کارآمد و متعهد به دور از گرایش‌های سیاسی با هدف حل مشکلات اساسی مردم در زنده نگه داشتن این حس بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: انتظار مردم از دولت یازدهم تامین نیازهای آنها و داشتن اولویت‌هایی برای حل مشکلات اقتصادی‌شان است. انتظار آنها این است که کابینه یازدهم با کارآمدی ازنیروهایی تشکیل شود که امید را به جامعه منتقل کند.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین با تاکید بر لزوم تعامل دولت یازدهم با مجلس گفت:‌ دغدغه دو قوه مجریه و مقننه باید حل مسائل و مشکلات مردم باشد طبیعتا تعامل هرچه بیشتر می‌تواند در این راستا بسیار تاثیرگذار باشد مردم نیز انتظار دارند که این دو قوه با تعامل هرچه بیشتر مسائل اساسی کشور را حل کرده تا کشور در آینده بدون هیچ تنشی امور را به پیش برده و امید ملت را زنده نگه دارد.

به گفته جوکار همراهی بین قوا آرامش خاطر را به مردم برای داشتن آینده‌ای روشن منتقل می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وجود مسوولان توانمند در کابینه یازدهم در موفقیت دولت تاثیرگذار است، گفت: اگر مسوولی به پست و سمتی می‌رسد در واقع فرصتی برای خدمت به مردم را پیدا کرده است ما هرچه داریم از مردم است که تجلی این نکته را به خوبی می‌توان در بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دریافت.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: اگر مسوولان به نظرات و نگرش‌های مردم اهمیت بدهند طبیعتا نشاط و امید به آینده در جامعه حاکم می‌شود طبیعتا هرچه این امید بیشتر شود حمایت مردم از کابینه و مسوولان نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: اگر مسوولان با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند طبیعتا مردم نیز وضعیت جامعه را به خوبی درک خواهند کرد. به طوری که اگر مدیری دلسوز و کارآمد برای حل مشکلات مردم گام بردارد مردم نیز قدردان زحمات او خواهند بود. رسیدن به این هدف منوط به ایجاد اعتماد بین مردم و مسوولان است که باید رییس جمهور منتخب به این نکته توجه کند.

جوکار در پایان تاکید کرد: انتظار از کابینه یازدهم این است که سرمایه اجتماعی استفاده از نظرات مردم را گسترش دهد چرا که در این شرایط مردم حس می‌کنند نظام متعلق به خودشان است و مدیران نیز افرادی از جنس مردم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha