• سه‌شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92041106798
  • منبع : مطبوعات

روند بازسازی تکمیلی مجموعه‌ی تئاترشهر گزارش شد

روند بازسازی تکمیلی مجموعه‌ی تئاترشهر گزارش شد

طرح بازسازی تکمیلی مجموعه تئاترشهر در تاریخ 25 اسفند ماه سال 1390 توسط دفتر طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و به مجموعه تئاترشهر ابلاغ شد.

طرح بازسازی تکمیلی مجموعه تئاترشهر در تاریخ 25 اسفند ماه سال 1390 توسط دفتر طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و به مجموعه تئاترشهر ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، « با تصویب و ابلاغ این طرح شرکت «پیکر نهاد» به عنوان طرف قرارداد دفتر طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجموعه تئاترشهر معرفی شد.

با تامین اعتبار در اولین دور حضور این شرکت در مجموعه تئاترشهر روند بازدید، طراحی، برنامه‌ریزی و اولویت بندی موارد بازسازی در طول شش ماه صورت گرفت.

تعویض سیستم‌های برق و تاسیسات، طراحی و ساخت تابلوهای برق فرسوده، سینی کشی، نصب و جانمایی تابلوهای برق، نقشه کابل کشی و شرایط داکت بندی کابل ها در مجموعه تئاترشهر، خرید و نصب دیزل ژنراتور برق اضطراری، خرید و نصب دستگاه تهویه هوای اصلی در بام تئاترشهر، تهیه دو دستگاه تهویه برودتی و نصب در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر، سرویس و بهینه سازی دستگاههای برودتی و حرارتی مجموعه تئاترشهر، بهینه سازی فضای کارگاه دکور مجموعه تئاترشهر از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در اولین دور بازسازی تکمیلی مجموعه تئاترشهر است.

بنا بر این گزارش، با توقف فعالیت‌های شرکت پیکرنهاد در مجموعه تئاترشهر و ضرورت تکمیل روند بازسازی پیگیری‌های لازم از نهادهای مربوط صورت گرفت تا در نهایت با تامین اعتبار از چهارشنبه 5 تیرماه دور دوم بازسازی آغاز شد.

اعتبار در نظر گرفته شده برای دور دوم بازسازی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که در این مرحله قرار است اقدامات زیر در دستور کار شرکت پیکر نهاد قرار گیرد.

1-نصب کابلهای دیزل ژنراتور برای راه اندازی برق اضطراری مجموعه

2-نصب و تجهیز سیستم اعلام حریق

3-نصب و کابل کشی تابلوهای برق خریداری شده در مجموعه

4-تجهیز و ارتقاء سیستم دوربین های امنیتی مجموعه

با اتمام مراحل در نظر گرفته شده بالا توسط شرکت پیکرنهاد مجموعه تئاترشهر در نظر دارد با پیگیریهای مستمر بودجه‌ای مستقل برای حفظ و نگهداری این مجموعه و ادامه روند بازسازی در دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب شود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha