• چهارشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92041207192
  • خبرنگار : 71431

در بزرگراه آزادگان رخ داد:

برخورد کامیون‌ها بدنبال واژگونی مرگبار پژو206

برخورد کامیون‌ها بدنبال واژگونی مرگبار پژو206

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو تصادف همزمان در دو لاین بزرگراه آزادگان محدوده جاده ساوه در نخستین ساعات بامداد امروز خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو تصادف همزمان در دو لاین بزرگراه آزادگان محدوده جاده ساوه در نخستین ساعات بامداد امروز خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه تصادف خودرو در ساعت 1:26 بامداد روز چهارشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 12 و گروه نجات شش را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از جاده ساوه اعزام کرد.

وی اضافه‌کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد یک دستگاه سواری 206 هنگام حرکت در مسیر با یک عابرپیاده برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر و برخورد با گاردریل حاشیه بزرگراه، وارد لاین کندرو شده و واژگون شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این حادثه زنی 35 ساله که راننده این خودروی سواری بود در کابین خودرو محبوس شده بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان پس از قطع برق خودرو و ایمن‌سازی آن با تجهیزات مخصوص اقدام به خارج‌کردن این زن از کابین و تحویل وی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه کردند.

ملکی همچنین با اشاره به عابر پیاده‌ای که این خودرو با آن برخورد کرده بود نیز اظهارکرد: این مرد 35 ساله نیز پس از تحویل به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی، مشخص شد که به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.

حادثه دوم در محل حادثه اول

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از وقوع حادثه دیگر در لاین مخالف بزرگراه آزادگان در همان محدوده حادثه نخست خبرداد و افزود: آتش‌نشانان در لحظات پایانی اتمام عملیات مشاهده کردند که یک کامیون حامل بار آب معدنی به قسمت عقب یک تریلر که در محل توقف کرده بود، برخورد کرد.

وی با اشاره به محبوس‌شدن راننده این کامیون در کابین، اظهارکرد: گروهی از آتش‌نشانان به سوی دیگر بزرگراه رفته و پس از قطع برق کامیون و ایمن‌سازی آن، این راننده 34 ساله را نیز از درون کابین خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه علت دو حادثه از سوی پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 2:45 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha