• پنجشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۲ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92041307880
  • خبرنگار : 71431

تجاوز به چپ پنج قربانی گرفت

تجاوز به چپ پنج قربانی گرفت

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ پنج تن در جریان وقوع دو تصادف رانندگی خبر داد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ پنج تن در جریان وقوع دو تصادف رانندگی خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 18:15 روز گذشته تصادف میان یک دستگاه کامیون ایسوزو با سواری پژو405 در کیلومتر 25 جاده مهاباد به ارومیه در استان آذربایجان غربی ، سبب مرگ سه تن و جراحت یک تن دیگر شد.

وی علت این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده کامیون ایسوزو اعلام کرد.

تصادف مرگبار پراید و پژو در ایلام

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از تصادف مرگبار میان یک دستگاه سواری پراید با سواری پژو در استان ایلام خبر داد و در تشریح جزئیات آن به ایسنا گفت: در جریان این حادثه دو تن جان خود را از دست داده و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

سلبی علت این حادثه که در ساعت 23 روز گذشته در کیلومتر 5 جاده ایلام به صالح آباد رخ داده است را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کرد.

توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه درصدر مهمترین علل تصادفات رانندگی

وی درباره مهمترین علل تصادفات رانندگی در معابر برون شهری کشور نیز در 24 ساعت گذشته نیز گفت: توجه نکردن به جلو با 26.9 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با 20.4 درصد، انحراف به چپ با 20.4 درصد، رعایت نکردن حق تقدم عبور با 14.4 درصد و خستگی و خواب آلودگی راننده با 5.4 درصد در صدر علل بروز حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: بر اساس همین گزارش 31 درصد از تصادفات در روز چهارشنبه منجر به واژگونی خودروها شده و 10 درصد نیز مربوط به برخورد وسیله نقلیه با عابران پیاده بوده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی تمامی محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سلبی با اعلام شماره 88255555 از رانندگان و مسافران خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha