• سه‌شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۲ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92041811570
  • منبع : مطبوعات

پیروزی استقلال برابر دیناموکیف

پیروزی استقلال برابر دیناموکیف

تیم استقلال برابر پرافتخارترین تیم فوتبال اوکراین به پیروزی رسید؛ تیمی که البته با شماری از بازیکنان تیم دوم به مصاف قهرمان ایران آمده بود.

تیم استقلال برابر پرافتخارترین تیم فوتبال اوکراین به پیروزی رسید؛ تیمی که البته با شماری از بازیکنان تیم دوم به مصاف قهرمان ایران آمده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم استقلال، قهرمان لیگ ایران که برای برپایی اردویی به اروپا سفر کرده، سه‌شنبه شب موفق شد در ورزشگاه دیناموکیف، تیم پرافتخار دینامو را با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو بردارد.

آرش برهانی در دقیقه 13 و فرهاد مجیدی در دقیقه 69 دو گل استقلال را به ثمر رساندند و تک گل حریف هم توسط مارکو روبن بازیکن آرژانتینی در دقیقه 18 وارد دروازه استقلال شد.

سرمربی تیم دیناموکیف اولگ بولوخین نامدار است. این تیم با 13 قهرمانی، پرافتخارترین تیم اوکراین هم به حساب می‌آید اما در بازی امشب برابر استقلال ایران، از ترکیبی بهره برد که تفاوت‌های فراوانی نسبت به بازی دوستانه قبلی برابر اسپارتاک موسکو داشت.

در ترکیب دیناموکیف در بازی امشب، هیچ کدام از بازیکنانی که به صورت ثابت در دیدار برابر اسپارتاک موسکو حضور داشتند، به میدان نرفتند و تنها یه هرن ماکارنکو، آندری، رومن و آنتم که جزو بازیکنان نیمکت‌نشین در دیدار هفتم جولای به حساب می‌آمدند، در دیدار برابر قهرمان ایران به میدان رفتند.

در ترکیب تیم دینامو کیف این بازیکنان حضور داشتند: بوشان هروهیی، ریژوک دمیترو، رادولف، اوکساندر، یه هرن ماکارنکو، آییلا، آندری، رومن، ویتالی، آنتم و مارکو روبن.

در میان این بازیکنان تنها نام دروازه بان دینامو- که البته در سایت باشگاه دینامو پیراهنش بی شماره است- و یه هرن ماکارنکو در فهرست بازیکنان اصلی این تیم دیده می شود.

سرهی دانکوفسکی این بازی را داوری کرد.

لیگ اوکراین چهار روز دیگر آغاز می شود و بازی برابر استقلال، آخرین مرحله از آمادگی دینموکیف پیش از شروع لیگ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۳۳

بچه ها خسته نباشيد ..... روحاني مچکريم

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۱۴

پرسپوليسيان عزيز!اينقدر زور زديد که ارزش پيروزي استقلال را کم رنگ کنيد! ولي يادتان رفت که:1- گلهاي بازي را بگوئيد.2-ترکيب استقلال را هم بگوئيد که آيا همان ترکيب اصلي ليگ قهرماني آسيا را داشت؟ حداقل براي خوانندگان محترم بگوئيد استقلال هم نفراتي چون رحمتي-نکونام-جباري-ساموئل و... را نداشته است! ******************************************************************************************** ایسنا: مخاطب محترم! وظیفه ایسنا اطلاع رسانی است و همانطور که در متن خبر آمده دینامو پرافتخارین تیم اوکراین است و پیروزی استقلال در این کشور کاری با ارزش. ضمن اینکه منبع خبر ایسنا سایت باشگاه دینامو بوده که به هیچ عنوان اشاره ای به ترکیب استقلال نکرده است. همچنین اسامی گلزنان هم در این گزارش ذکر شده است.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۱۹

پورشه سواران هنرمندند

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۲

2013/7/9 http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/matches/dynamo/matches/match_2668/ اين دو تا ترکيب رو مقايسه کنيدhttp://www.fcdynamo.kiev.ua/en/matches/dynamo/matches/match_2684/

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۴

آبيته

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۳۹

در بازي امشب ، ترکيب استقلال هم اصلي نبود!! پس هي نبايد بعضيا گير به ترکيب تيم حريف بدن!! بعدش ، همه ميرن ترکيب دينامو(که قبول داريم اصلي ِ اصلي نبوده) رو با بازي قبليش مقايسه ميکنند که تفاوت زياده(مثه ايسنا) --البته فارس گفته 9 نفر اصلي بودن که به نظر اينم اشتباست!!-- اما اگه مثلا با بازيي قبلترش مقابل مونيخ 1860 مقايسه کنين ، مي بينين که بعضيا که توي بازي استقلال بودن ، اونجام بودن!! مثلا دو مهاجمش Buialskyi Vitalii و Kravets Artem توي بازي با مونيخ 1860 هم بودن !! اما مقابل اسپارتاک نه !! خلاصه برد استقلال رو ، زير سوال نبرين !! اونم با تيمي که اصلي نبوده! حالا نکو و آندو موندن .. دروازبانم که حسيني بود ? مجيدي و منتظري هم که رو نيمکت !

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۴۲

بچه ها دستتون درد نکنه.ما استقلالي ها از اين برد شما خوشحال شديم.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۰:۲۱

بچه هامتشکريم استقلال قهرمان

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۰:۳۶

شمايي که مي گي تو سايت اسامي اس اسُ نزده, تو همون سايت زده اس اس 1 اخراجي داشته , و اينکه دينامو 6 تعويض داشته.. يعني هيچ کدوم بازيکن اصلي نبودن ديگه..؟!

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۰:۵۱

بازم استقلال تو جهان خوش درخشید

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۱:۱۰

ديگه بايد قبول کنيم اکثر رسانه ها جانبدار قرمز هستن متاسفانه حتي اين موضوع فصل پيش در گزارش گري هاي فوتبال ليگ بار ها مشاهده و شنيده شد

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۱:۱۵

من يک استقلالي‌ام و به زبان روسي آشنايي دارم. گزارشي که ايسنا نوشته کاملا درست و به جا هست. هيچ کدام از بازيکنهاي دينامو در بازي با استقلال? بازيکن اصلي اين تيم نبوده اند چه برسه به 9 نفر! اگه به پروفايل سايت باشگاه سر بزنيد مي‌بينيد غير همون دو بازيکني که ايسنا هم به درستي زده هيچ کدوم از بازيکنهاي بازي ديشب از بازيکنهاي اصلي دينامو نبودند.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۲:۰۱

واقعا براتون متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۸:۳۱

به نظر من چه بازيکنان اصلي بودند چه ذخيره ! انصافا با اين وضعيت نصف و نيمه استقلال نتيجه خوبي به دست اومده !

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۸:۴۱

انگار 6تايي دوست دارندايسنا اينطوري تيتر بزنه استقلال فوتبال اروپا را به زانو دراورد

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۹:۲۳

این دو تا ترکیب رو مقایسه کنید http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/matches/dynamo/matches/match_2668/ * http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/matches/dynamo/matches/match_2684/