• شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۲ / ۰۰:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92042213053
  • خبرنگار : 71368

تیر پلیس، دست سارق اوباشگر را رو کرد

تیر پلیس، دست سارق اوباشگر را رو کرد

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌داری خبر داد که با داشتن کارنامه‌ای از جرایم مختلف، به سرقت لوازم خودرو روی آورده بود.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌داری خبر داد که با داشتن کارنامه‌ای از جرایم مختلف، به سرقت لوازم خودرو روی آورده بود.

سرهنگ علی‌اکبر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در ساعت 4:20 بامداد روز هفدهم تیرماه ماموران گشت کلانتری 160 خزانه در حین گشت‌زنی در خیابان ابریشم به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید سفیدرنگ که در حال پرسه‌زنی بودند، مشکوک شدند گفت: ماموران دریافتند که راننده و سرنشین این پراید در حال سرقت لوازم خودرو هستند که بلافاصله خودرو را مورد تعقیب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از طریق بی‌سیم، دو واحد کمکی به سمت واحد تعقیب‌کننده ارسال شد، گفت: سرانجام در حین تعقیب و گریز، ماموران برای متوقف‌کردن این خودرو، اقدام به شلیک دو تیرهوایی کرد، پس از مدتی این خودرو متوقف شد که دو سرنشین از خودرو پیاده و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با بیان اینکه ساعتی بعد بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر حضور مصدوم تیرخورده در یکی از درمانگاه‌های محدوده خزانه، ماموران به این درمانگاه خیریه مراجعه کردند، گفت: ماموران با حضور در درمانگاه دریافتند که فردی به نام «حسین» اعلام داشت که برادر 20 ساله‌اش به نام «احمد» در ساعت چهار بامداد در تماس تلفنی اعلام کرده که توسط ماموران در محله یاخچی‌آباد مورد اصابت گلوله قرار گرفته که «حسین» بلافاصله برادرش را به بیمارستان منتقل می‌کند که در نتیجه متهم به صورت تحت‌الحفظ برای مداوا به بیمارستان ناجا اعزام شد.

سلیمانی با بیان اینکه پرونده مربوطه در این زمینه تشکیل و برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه 16 ارسال شد، گفت: تلاش ماموران برای دستگیری همدست متهم تیرخورده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم تیرخورده دارای سوابق متعدد از جمله شرارت، سرقت و قمه‌کشی است و از اراذل و اوباش سطح سه جنوب پایتخت است، گفت: بررسی‌ها نشان داد که این فرد در بیستم دی‌ماه سال‌گذشته در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شده و به اتهام سرقت نیز در پایگاه هفتم پلیس آگاهی دارای سابقه است و به همین اتهام نیز روانه زندان شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۲ ۰۴:۵۷

جالب اينکه اوباشي که قمه مي‌زند دي‌ماه دستگير شده و تيرماه آزادانه دزدي مي‌کند