• یکشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۲ / ۰۰:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92042313761
  • خبرنگار : 71368

اختلافات خانوادگی برادرکشی را رقم زد!

اختلافات خانوادگی برادرکشی را رقم زد!

رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران از دستگیری متهم به قتلی خبر داد که چهار سال پیش برادر و همکارش را در کانکس به قتل رساند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران از دستگیری متهم به قتلی خبر داد که چهار سال پیش برادر و همکارش را در کانکس به قتل رساند.

سرهنگ خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح این خبر با بیان اینکه در 24 دی ماه سال 88 وقوع یک فقره آتش‌سوزی در یک کانکس کارگری به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، گفت: آتش‌نشانان با حضور در صحنه حادثه که در مجاورت یک ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت بود، اعزام شدند که پس از انجام عملیات برای اطفای حریق دریافتند که دو مرد جوان در کانکس کارگری محبوس شدند که عملیات برای نجات این افراد آغاز شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پیکر بی‌جان دو مرد را توانستند از شعله‌های آتش نجات دهند، گفت: این دو مرد که «جلیل» و «علی‌اصغر» نام داشتند توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و این در حالی بود که آتش‌نشانان پس از مهار و اطفای حریق به ماموران پلیس اعلام کردند که این حریق عمدی بوده که با اتمام تحقیقات آتش‌نشانان در مورد عمدی‌بودن حریق کانکس کارگری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران در بررسی علل وقوع این حادثه به بررسی هویت حادثه‌دیدگان پرداختند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که «جلیل» و «علی‌اصغر» کارگر ساختمانی بودند که در هنگامه شب و برای استراحت در کانکس مستقر شودند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه ماموران ادامه داشت تا اینکه مشخص شد «جلیل» با 54 درصد سوختگی جان خود را از دست داده است، گفت: پس از گذشت دو روز «علی‌اصغر» نیز با 55 درصد سوختگی جان خود را در بیمارستان از دست داد و با مرگ این دو تن تحقیقات کارآگاهان وارد مرحله جدیدی شد و آنان در بررسی‌های میدانی از خانواده قربانیان این جنایت دریافتند که «جلیل» با برادر بزرگترش «خلیل» دارای اختلافات خانوادگی است.

خدادادی با بیان اینکه با کشف این سرنخ، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد، گفت: ماموران برای تعیین نقش «خلیل» به محل سکونت وی مراجعه کردند اما در بررسی‌ها دریافتند که این فرد از شب وقوع جنایت به خانه مراجعه نکرده و متواری شده، با اینکه این موضوع ظن کارآگاهان مبنی بر نقش داشتن «خلیل» در این جنایت را قوت بخشید و شناسایی محل اختفا و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران ادامه داشت، اما ماموران طی چهار سال نتوانستند این فرد را دستگیر کنند، گفت: سرانجام این فرد در 16 تیرماه امسال در شهرک قائمیه در منزل خواهرش دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران این فرد در اظهارات خود ضمن قبول بزه انتسابی عنوان کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل برادرش کرده است.

وی افزود: متهم به قتل در ادامه اعترافات خود، در تشریح جزئیات شب حادثه عنوان کرد که «جلیل» برای گرم‌کردن فضای کانکس از گاز استفاده می‌کرد و در شب حادثه با ریختن چهار لیتر بنزین اقدام به آتش‌زدن کانکس کرد.

خدادادی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha