• یکشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92042314310
  • خبرنگار : 71184

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط سید ضرغام صادقی عضو هیات رییسه قرائت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط سید ضرغام صادقی عضو هیات رییسه قرائت شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، این تذکرات به شرح زیر است:

** کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر راه و شهرسازی: رسیدگی به وضعیت حجاب در فرودگاه‌های کشور.

** نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب شرب شهرستان اسدآباد همدان.

** قادری و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل رینگ اول کمربندی شیراز، به رئیس‌ جمهور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری، بخش زرقان و داریون شیراز.

** بشیری، فتاحی و خجسته نمایندگان پاکدشت، شهربابک و همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در کاهش قیمت کالاهای اساسی.

** حسینی، قاضی‌پور، نیاز آذری، دهدشتی و توکلی نمایندگان زابل، ارومیه، بابل، آبادان و الیگودرز به وزرای کشور، نیرو و امور خارجه: تسریع در احیای تالاب هامون.

** قاضی‌پور، توکلی، نیاز آذری، دهدشتی، حسینی و بیگی نمایندگان ارومیه، الیگودرز بابل، آبادان، زابل و میاندوآب به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب شرب مناطق مختلف کشور.

**نیاز آذری و ناصری نمایندگان بابل به وزیر نیرو: تسریع در آبرسانی به شهر بابل.

**قاضی‌پور، دهدشتی، توکلی، حسینی و نیاز آذری نمایندگان ارومیه، آبادان، الیگودرز، زابل و بابل به وزیر نیرو: تسریع در ارائه گزارش اقدامات انجام شده پیرامون طرح احیای دریاچه ارومیه.

**حسینی، قاضی‌پور، دهدشتی، توکلی و نیاز آذری نمایندگان زابل، ارومیه، آبادان، الیگودرز و بابل به رئیس ‌جمهور: تسریع در احیای تالاب هامون.

** لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو: تسریع در اجرای طرح مخزن آب شهر کوموله، به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت مطالبات صیادان، به وزیر نیرو: تسریع در انتقال آب سد سنگر به شهر اتاق‌ور، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در تکمیل شهر صنعتی، یعقوبیه لنگرود.

** عاشوری نماینده فومن به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در پرداخت تسهیلات مالی به خسارت‌دیدگان ناشی از آتش‌سوزی در روستای امامزاده ابراهیم شفت.

** احمدی نماینده داراب به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب شرب روستاهای داراب و زرین‌دشت.

** بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس ‌جمهور: تسریع در احداث بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی بروجرد و تسریع در اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم.

** موسوی نماینده اهواز به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پل نهم اهواز و پل کمربندی فولاد به شیبان و اندیمشک.

** ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم توجه معاونان وزارتخانه به دستورات وزیر، به وزیر نیرو: توزیع عادلانه امکانات حوزه برق در سطح کشور، به وزیر و راه و شهرسازی: تسریع در احداث راهدارخانه در بخش شهرستان مبارکه.

چهاردولی نماینده ملایر به وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری مسکن مهر.

** قائدرحمت نماینده دورود به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رعایت قانون در جذب نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش استان‌ها.

بیگلری نماینده سقز به وزرای کشور، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری ایرانخواه کردستان، تسریع در بهسازی راه‌های روستایی، تأمین اعتبار حوزه ورزش و تأمین اعتبار طرح‌های احداث بیمارستان در شهرستان‌های سقز و بانه.

** کارخانه نماینده همدان به وزیر بهداشت: جلوگیری از تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان.

**جعفری نماینده بجنورد به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: لزوم به کارگیری نیروهای بومی در رده‌های مدیریتی استان و تسریع در اصلاح قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی، به وزیر امور خارجه: اقدام لازم دیپلماتیک در خصوص اعتراض به شهادت جمعی از مسلمانان توسط سلفیان.

**اسماعیلی نماینده کاشمر به وزیر امور خارجه: اقدام لازم دیپلماتیک در خصوص اعتراض به شهادت جمعی از مسلمان توسط سلفیان.

حسینی و احمدی نمایندگان قصرشیرین و کنگاور به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب آشامیدنی روستاهای حوزه انتخابیه، به وزیر نیرو: تسریع در برق‌رسانی به روستاهای استان کرمانشاه.

** کارخانه و خجسته نمایندگان همدان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل آزادراه ساوه همدان و راه‌آهن تهران همدان.

**طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در حل مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی چرم‌شهر شهرستان ورامین، به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به عملکرد مرکز امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور.

**کائیدی نماینده پلدختر به وزیر بهداشت: جلوگیری از انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران.

**نعیمی نماینده آستارا به وزیر امور خارجه: تسریع در حل مشکل صدور ویزا برای کادر آموزشی مدرسه ایرانی در کشور آذربایجان.

**قربانی نماینده آستانه به وزیر امور خارجه: عملکرد ضعیف دیپلماتیک در مسائل خاورمیانه و مصر و عملکرد نامناسب سفارت ایران در ترکیه.

** زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکلات اعتباری و عمرانی شبکه آب و فاضلاب روستایی، به وزیر بهداشت: تسریع در تأمین پزشکان عمومی و حل مشکلات بهداشتی و درمانی روستاها و شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری، به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در اجرای طرح آبیاری تحت فشار مزارع چهارمحال و بختیاری، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان شهرکرد، به رئیس‌ جمهور: تسریع در ابلاغ مصوبه ارتقای تقسیمات کشوری فرخ ‌شهر، به وزیر راه و شهرسازی: عدم اجرای دستورات رئیس ‌جمهور توسط سازمان هواپیمایی کشور در خصوص پروازهای فرودگاه شهرکرد، به وزیر نیرو: جلوگیری از اجرای طرح احداث تونل‌های گلاب‌دو و بهشت‌آباد.

** فیاضی نماینده نور به وزیر کشور: لزوم ساماندهی سواحل دریای مازندران.

**حیدری طیب نماینده کرمانشاه: توضیح وزیر اطلاعات در خصوص به کارگیری تجهیزات استراق سمع در دفتر مطهری نماینده تهران.

**جعفری نماینده بجنورد به وزیر ورزش و جوانان: علت عدم رسیدگی به امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان، به وزیر کشور: علت عدم تهدید ورود استان خراسان شمالی بر اساس تقسیمات جدید کشوری، به وزیر جهاد کشاورزی: عدم تعیین نرخ تضمینی خرید محصولات کشاورزی به ویژه گندم، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جلوگیری از چاپ مصاحبه‌ها و نقشه‌های تفرقه‌انگیز قومی و محلی توسط روزنامه اتفاقیه.

** سعدون‌زاده نماینده آبادان به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکل افزایش درجه شوری آب شرب خانگی آبادان.

** شفیعی نماینده ممسنی به وزیر کشور: توضیح علت عدم اقدام مناسب سازمان مدیریت بحران در مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مناطق ممسنی.

** تأمینی نماینده رشت به وزیر نیرو: تسریع در ساخت سد لاستیکی فخرآباد زیباکنار.

** فلاحی نماینده اهر به وزیر نیرو: تسریع در برق‌رسانی به روستاهای زلزله‌زده.

** فتاحی نماینده شهر بابک خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی درباره علت تعطیلی طرح احداث ساخت جاده شهربابک به هراز شد.

** میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکل تأمین آب آشامیدنی روستاهای ساوه و زرندیه.

**جوکار نماینده یزد به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت افزایش قیمت مواد لبنی در ماه رمضان، به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکل آب آشامیدنی انتقالی به استان یزد.

** برومندی نماینده مرودشت به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل محور مواصلاتی مرودشت درودزن، به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب آشامیدنی روستاهای حوزه انتخابیه.

** بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: نظارت بر عملیات اجرایی طرح نفلین سراب، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اتمام طرح جاده مواصلاتی سراب بستان‌آباد.

** صادقی نماینده شیراز به رئیس‌ جمهور: تسریع در پرداخت مطالبات ایثارگران و خانواده‌ها شهدا به صورت نقدی.

** هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب شرب روستاهای جاسک، به وزیر بهداشت: تسریع در احداث بیمارستان 160 تختخوابی دانشکده پزشکی میناب، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: حمایت از حضور تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته یک کشور، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تسریع در احداث فرهنگسرا در شهرستان‌های میناب، جاسک، رودان، سیریک و بشاگرد.

** هاشمی نخل ابراهیمی، جراره و آرامی نمایندگان میناب، بندرعباس و قشم به وزیر نیرو: تسریع در برق‌رسانی به روستاهای استان هرمزگان.

** صالحی‌نصب نماینده دشت آزادگان: توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت صدور مجوز انتشار کتاب «مرگ بر من».

** اسماعیلی، هاشمی، سقایی، طاهری، قادری، رضایی، ذوالانوار، فریدونی، صادقی و محمد صادقی به وزیر نیرو: تسریع در تأمین آب آشامیدنی روستاهای استان فارس.

** موسوی لارگانی، فولادگر، فیروزی، صرامی و حسن‌پور نمایندگان فلاورجان، اصفهان، نطنز، خمینی‌شهر و سیرجان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha