• دوشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92042414946
  • خبرنگار : 71431

حریق پژو 206 در مجتمع مسکونی

حریق پژو 206 در مجتمع مسکونی

پس از حریق یک دستگاه سواری بنز در پارکینگ مجتمع مسکونی در غرب پایتخت، این بار یک دستگاه سواری پژو 206 در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان پیامبر دچار حریق شد.

پس از حریق یک دستگاه سواری بنز در پارکینگ مجتمع مسکونی در غرب پایتخت، این بار یک دستگاه سواری پژو 206 در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان پیامبر دچار حریق شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: به دنبال اعلام وقوع حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان پیامبرشرقی، خیابان شاهدی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه 55 و 80 را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نرده‌بام به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه که یک ساختمان هفت طبقه 15 واحدی بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در طبقه منفی یک این ساختمان، پنج دستگاه خودروی سواری پارک کرده‌اند که یک دستگاه سواری پژو 206 به علت نامعلوم ناگهان شعله‌ور شد و آتش ناشی از آن به دو انباری در مجاورتش سرایت کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به نفوذ دود به طبقات فوقانی این مجتمع مسکونی، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق، به وسیله نرده‌بام به پشت‌بام رفته و پنج تن از ساکنان این ساختمان را به فضای باز منتقل کردند.

ملکی افزود: گروه دیگر نیز با مراجعه به طبقات، 10 تن دیگر از ساکنان را از میان دود خارج کردند که هشت تن از آنان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند.

به گفته وی، در میان هشت مصدومی که در اختیار اورژانس قرار گرفته‌اند، یک زن میانسال به مراکز درمانی منتقل شد و هفت تن دیگر نیز به شکل سرپایی درمان شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اطفای کامل این حریق و جلوگیری از سرایت آن به دیگر خودروهای سواری، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از اطفای این حریق و ایمن‌سازی محل در ساعت 12 ظهر امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره عمدی‌بودن یا نبودن این حادثه نیز به ایسنا گفت: آتش‌نشانان پس از بررسی، نظر خود را به عوامل انتظامی اعلام خواهند کرد و در صورت عمدی‌بودن، اقدامات آنان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha