• شنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92042917548
  • خبرنگار : 71431

واژگونی مرگبار تریلی، تندر 90، پراید و پژو

واژگونی مرگبار تریلی، تندر 90، پراید و پژو

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی مرگبار یک دستگاه تریلی ایوکو در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی مرگبار یک دستگاه تریلی ایوکو در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 16:30 روز پنجشنبه واژگونی یک دستگاه تریلی ایوکو در کیلومتر 26 محور خلخال، سبب مرگ چهار تن شد.

وی علت این حادثه را نقص فنی تریلی به علت ترکیدگی لاستیک اعلام کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از واژگونی خونین یک دستگاه سواری پراید در ساعت3:50 صبح روز شنبه در کیلومتر 16 محور لامرد به شیراز در استان فارس خبر داد و افزود: به دنبال این حادثه که در پی ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب‌آلودگی رخ داده، پنج تن زخمی شدند.

سلبی با اشاره به واژگونی مرگبار یک دستگاه سواری پژو روآ در استان خراسان رضوی نیز به ایسنا گفت: واژگونی یک دستگاه پژو روآ در کیلومتر 10 محور مشهد به باغچه در ساعت 4:15 روز گذشته سبب مرگ سه تن و زخمی شدن سه تن دیگر شد.

وی علت این حادثه را ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر 20 آزادراه تهران قم سبب مرگ دو تن و زخمی شدن یک تن دیگر شده است، گفت: علت وقوع این حادثه که در ساعت 9 صبح رخ داده است، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی و همچنین نصب نکردن گاردریل توسط اداره راه و شهرسازی تشخیص داده شده است.

سلبی با اشاره به وقوع حادثه راننده دیگری در استان خراسان جنوبی به ایسنا گفت: واژگونی یک دستگاه تندر90 در کیلومتر 80 محور اصفهان به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده و ناتوانی وی در کنترل وسیله نقلیه سبب جراحت پنج تن شد.

خودروی سواری پس از برخورد با موتورسیکلت متواری شد

وی از مرگ دو تن در جریان تصادف میان یک دستگاه موتورسیکلت و خودرویی متواری شده خبر داد و گفت: این حادثه به علت تخطی از سرعت مطمئنه در محور فرعی زاغمرز به قره‌تپه رخ داده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع تصادف میان یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه وانت پیکان، یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه کامیون و سواری پژو 405 در استان خراسان رضوی به ایسنا گفت: این حادثه که در کیلومتر 4 محور سرخس رخ داده، سبب مرگ دو تن و جراحت دو تن دیگر شده است.

سلبی علت این حادثه که در ساعت 18:18 روز پنجشنبه رخ داده است را انحراف به چپ موتورسیکلت و راننده وانت پیکان و همچنین رعایت نکردن فاصله طولانی از سوی راننده پراید اعلام کرد.

وی همچنین از تصادف مرگبار میان یک دستگاه سواری پراید با 2 دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 7 محور کسماء به گوراب‌ زرمیخ در استان گیلان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 19:05 روز پنجشنبه سبب زخمی شدن 9 تن شد و علت آن انحراف به چپ از جانب راننده پراید اعلام شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع تصادف میان یک دستگاه سمند و سواری پژو پارس در محور جدید شیراز کازرون، خاطر نشان کرد: این حادثه که به علت انحراف به چپ سمند رخ داده است، سبب مرگ دو تن و زخمی شدن سه تن دیگر شده است.

سلبی، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی و خواب آلودگی راننده و رعایت نکردن حق تقدم عبور را در صدر علل بروز حوادث رانندگی اعلام کرد و افزود: در این میان قریب به یک سوم تصادفات منجر به واژگونی شده است.

وی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز شنبه را مساعد ارزیابی کرد و افزود: برابر آخرین اطلاعات واصله، هم‌اکنون جاده‌های کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha