• چهارشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92050201283
  • خبرنگار : 71431

آتش‌سوزی گسترده مجتمع تجاری اداری در ستارخان

آتش‌سوزی گسترده مجتمع تجاری اداری در ستارخان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش‌سوزی گسترده در ساختمان اداری مسکونی 10 طبقه در خیابان ستارخان را تشریح کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش‌سوزی گسترده در ساختمان اداری مسکونی 10 طبقه در خیابان ستارخان را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در این باره گفت: در پی اعلام وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری مسکونی در ساعت 13:02 صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 77، 10 و 102 را به همراه گروه نجات سه به محل حادثه واقع در ستارخان، نرسیده به خیابان خسرو اعزام کرد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش‌نشانی در اطراف محل حادثه در آماده‌باش قرار داشتند، افزود: آتش‌نشانان به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی در محل حاضر و مشاهده کردند که آتش‌سوزی در طبقه منفی یک این ساختمان 10 طبقه رخ داده و دود زیادی تمامی طبقات ساختمان را دربر گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طبقه منفی یک این ساختمان تعداد زیادی اجناس ضایعاتی نظیر میز، کاغذ، مقوا، چوب و ... قرار داشت، اظهارکرد: تمامی این اجناس کاملا شعله‌ور شده بود و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

ملکی با اشاره به نجات 20 تن از ساکنان این ساختمان از میان دود، اظهارکرد: آتش‌نشانان هشت تن را از طریق راه‌پله و 12 تن دیگر را نیز به کمک نردبام به فضای باز منتقل کردند که از این تعداد 13 تن در اختیار اورژانس قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همزمان گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش در این ساختمان را مهار و اطفا کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در جریان این حادثه یکی از آتش‌نشانان نیز دچار دودزدگی شد.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل، تخلیه دود و لکه‌گیری هستند، گفت: خطر سرایت آتش به اماکن مجاور کاملا رفع شده و پس از انجام این اقدامات، کارشناسان آتش‌نشانی تحقیقات خود برای علت‌یابی حادثه را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha