• پنجشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۰:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92050301459
  • خبرنگار : 71368

پدرکشی با ضربات متعدد چاقو

پدرکشی با ضربات متعدد چاقو

رییس پلیس آگاهی یزد از دستگیری پسری خبر داد که به دلیل توهم ناشی از مصرف موادمخدر (َشیشه) پدرش را با ضربات متعدد چاقو در خیابان به قتل رسانده بود.

رییس پلیس آگاهی یزد از دستگیری پسری خبر داد که به دلیل توهم ناشی از مصرف موادمخدر (َشیشه) پدرش را با ضربات متعدد چاقو در خیابان به قتل رسانده بود.

سرهنگ علی‌رضا خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح خبر قتل پدری میانسال توسط پسرش گفت: ماموران کلانتری 16 در 14 تیرماه امسال از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاعی در منطقه امامشهر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری پس از دریافت پیام، برای تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی راهی محل حادثه شدند، گفت: ماموران با حضور در محله اعلامی با پیکر خونین مرد میانسالی روبرو شدند که بر اثر اصابت جسم برنده جان خود را از دست داده بود و تلاش تکنیسین‌های اورژانس برای نجات جان این فرد به نتیجه نرسید.

رییس پلیس آگاهی یزد با بیان اینکه با تایید خبر دریافتی، بلافاصله ماموران کلانتری با قاضی کشیک و ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی تماس گرفتند، گفت: کارآگاهان با حضور در محل حادثه، تحقیقات خود را آغاز کرد و به دستور قاضی، جسد خونین این مرد برای تعیین علت تامه مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل شد که در تحقیقات مشخص شد این فرد به دلیل اصابت متعدد جسم برنده (چاقو) به نقاط حساس بدن جان خود را از دست داده است.

خالقی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد که این مرد 55 ساله «احمد» نام دارد که بر اساس تحقیقات میدانی با پسر خود درگیر شد که متهم 33 ساله پدرش را در پیاده‌رو به ضرب چاقو مضروب کرده و متواری شده است.

وی با بیان اینکه پس از تائید نقش پسر مقتول در جنایت، بررسی‌ها برای شناسایی مخفی‌گاه وی آغاز شد، گفت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد این فرد به نام «رضا» به موادمخدر شیشه اعتیاد دارد و در روز حادثه در هنگام قتل نیز در حالت طبیعی نداشته است.

خالقی با بیان اینکه ماموران این متهم به قتل را در عملیاتی دستگیر کردند، گفت: این متهم علاوه بر اعتیاد، فاقد کار بود و در کارنامه خود سوابق کیفری متعددی داشت.

وی با اشاره به مضرات موادمخدر روی جوانان، گفت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته عنوان داشت که در روز حادثه به دلیل مصرف شیشه دچار توهم شده و پدرش را با ضربات متعدد چاقو از پای درآورده و متواری شده است.

انتهای پیام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha