• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92050703699
  • خبرنگار : 71431

مرگ تلخ 2 پسربچه در مایه حیات

مرگ تلخ 2 پسربچه در مایه حیات

مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از غرق‌شدگی دو نوجوان پسر در یکی از رودخانه‌های این استان خبر داد.

مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از غرق‌شدگی دو نوجوان پسر در یکی از رودخانه‌های این استان خبر داد.

محمدرضا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارش مردمی در ساعت 15:09 روز یکشنبه مبنی بر غرق‌شدن دو پسربچه در رودخانه روستای «حیدرآباد لوداب»، آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام شد.

وی افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در محل مشاهده کردند که دو پسربچه که مشغول شنا در رودخانه‌ای بوده‌اند، غرق شده و جان خود را از دست داده‌اند.

مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با استناد به گزارش تکنیسین‌های اورژانس، اظهارکرد: ظاهرا یکی از پسربچه‌ها مشغول شنا در رودخانه بوده که دچار حادثه شده و به دنبال آن دوست دیگرش به کمکش رفته که وی نیز دچار حادثه شده و در همین حین یکی از رهگذران متوجه آنان شده و موضوع را به اورژانس اطلاع داده است.

قنبری افزود: پس از رسیدن عوامل اورژانس به محل، یکی از نوجوانان که از آب خارج شده بود، تحویل آنان شد و اقدامات برای کشف پسربچه دوم نیز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه نوجوان اول کاملا سیانوز شده و رنگ چهره‌اش به کبودی رفته بود، به ایسنا گفت: با این وجود عوامل اورژانس عملیات احیا و CPR را برای این نوجوان آغاز کرده‌اند که متاسفانه مثمر ثمر نبود.

مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خروج نوجوان دوم از عمق رودخانه و تحویل وی به عوامل اورژانس نیز گفت: پس از گذشت حدود 20 دقیقه، جسم این نوجوان نیز از عمق آب خارج شد و اقدامات تکنیسین‌های اورژانس برای احیا و نجات وی نیز نتیجه‌ای نداشت.

قنبری با اشاره به مرگ این دو نوجوان، اظهارکرد: متاسفانه این دو تن بدون حضور فرد بزرگتری به رودخانه رفته و اقدام به شنا کرده بودند که در این زمینه باید به والدین هشدار داد مراقب فرزندان خود باشند و به این موضوع توجه کنند که رودخانه هیچ‌گاه مکان مناسبی برای شنا به ویژه شنای کودکان نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha