• شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92051206192
  • خبرنگار : 71342

«مرد بالشی» با تغییر یک بازیگر دوباره به صحنه می‌رود

«مرد بالشی» با تغییر یک بازیگر دوباره به صحنه می‌رود

محمد یعقوبی از ادامه اجرای نمایش «مرد بالشی» خبر داد.

محمد یعقوبی از ادامه اجرای نمایش «مرد بالشی» خبر داد.

این کارگردان که به همراه آیدا کیخایی این نمایش را کارگردانی می‌کند، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: نمایش «مرد بالشی» به زودی و بعد از ماه رمضان در فرهنگسرای «ارسباران» به صحنه خواهد رفت.

او از تغییری در ترکیب بازیگران این نمایش و پیوستن احمد ساعتچیان به این گروه خبر داد و افزود: از آنجا که احمد مهران‌فر درگیر یک پروژه تصویری می‌شود ،‌ علی سرابی نقش «کاتوریان» را بازی می‌کند و احمد ساعتچیان که اخیرا به گروه پیوسته است، نقش قبلی علی سرابی یعنی «مایکل» را ایفاء خواهد کرد.

یعقوبی یادآور شد: از آنجا که نمایش با وجود استقبال مخاطبان به اجرای خود پایان داد، می‌خواستیم هر طور شده اجرای آن را تمدید کنیم البته به مدت محدودی اجرا خواهیم داشت و فعلا اجرای‌مان به مدت 10 شب قطعی شده است.

به گزارش ایسنا،‌ نمایش «مرد بالشی» اثر مارتین مک دونا نویسنده و کارگردان معروف ایرلندی است که با ترجمه زهرا جواهری و کارگردانی مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی برای اولین‌بار در ایران روی صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی که کاری از گروه تئاتر «این روزها» است، علی سرابی، پیام دهکردی‌، نوید محمدزاده و احمد ساعتچیان به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش چندی پش در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد. گروه اجرایی قصد داشت به دلیل همین استقبال، اجرایشان را در مجموعه تازه تاسیس«باروک» ادامه دهند اما اندکی بعد این اجرا منتفی شد تا اینکه سرانجام گروه اجرایی با فرهنگسرای ارسباران (هنر) به توافق رسیدند.

گروه اجرایی برای رزرو بلیت‌ دو شماره تلفن 09195173027 و 09307252095 و سایت تیوال به نشانی tiwall.com را در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha