• یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92051307285
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا خبرداد:

برخورد پلیس با مافیای موادمخدر

برخورد پلیس با مافیای موادمخدر

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان، گفت: برخورد با خرده‌فروشان به معنی فراموش‌کردن سرکرده‌های اصلی تهیه و توزیع موادمخدر نیست.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان، گفت: برخورد با خرده‌فروشان به معنی فراموش‌کردن سرکرده‌های اصلی تهیه و توزیع موادمخدر نیست.

به گزارش سرویس«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردارعلی مویدی با بیان اینکه طرح مبارزه با خرده‌فروشان و معتادان خیابانی در تمامی استان‌های کشور و تهران‌بزرگ ادامه دارد و تا پایان نیمه اول امسال نتایج آن را اعلام می‌کنیم. افزود: محدوده اجرای این طرح تنها شامل محلات نیست بلکه رستوران‌های بین راهی، ترمینال‌ها، محلات قدیمی، پارک‌ها و ... را نیز شامل می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه مبنای کار در اجرای این طرح‌ها، گزارش‌ها و اطلاعات مردمی است و پلیس نیز به این گزارش‌ها توجه ویژه ای دارد گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی، بلافاصله اکیپی از ماموران مبارزه با موادمخدر برای بررسی صحت و سقم اطلاعات و شناسایی به محل اعزام می‌شوند.

رییس پلیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با تاکید براینکه خرده‌فروشان امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند، تصریح‌کرد: اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر یکی از اولویت‌های پلیس است.

وی در باره برنامه‌های پلیس برای مبارزه با عناصر اصلی ترانزیت موادمخدر نیز اظهارکرد: برخورد با خرده‌فروشان به معنی فراموش‌کردن سرکرده‌های اصلی تهیه و توزیع موادمخدر نیست.

انهدام 807 باند قاچاق موادمخدر در 4 ماه

مویدی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دیگر پلیس برخورد با مافیای موادمخدر است، افزود: پلیس در چهار ماهه گذشته نزدیک به 807 باند تهیه و توزیع‌کننده موادمخدر را متلاشی کند که اعضای این باندها همگی از عوامل اصلی ترانزیت موادمخدر بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha